کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اگر رضا به مرگ طبیعی از دنیا برود حیف است

کیهان , 29 آبان 1401 ساعت 8:22

دوستانش روایت می‌کنند که آن شهید، بی‌تاب شهادت و مشتاق حضور مستمر در مناطق جنگی بود، به همین دلیل هم اواخر عمر با برکتش از حاج قاسم اجازه گرفت تا بیشتر در خط مقدم حضور داشته باشد.


به گزارش جهان نیوز، شهید مدافع حرم رضا خرمی در سال 1351 متولد شد. او از مربیان متخصص و زبده نظامی بود. شهید خرمی یکی از محافظان سپهبد شهید قاسم سلیمانی هم بود که در برخی از عملیات در سوریه، آن سردار را همراهی می‌کرد.

دوستانش روایت می‌کنند که آن شهید، بی‌تاب شهادت و مشتاق حضور مستمر در مناطق جنگی بود، به همین دلیل هم اواخر عمر با برکتش از حاج قاسم اجازه گرفت تا بیشتر در خط مقدم حضور داشته باشد. حاج قاسم هم وقتی عشق او به رزم را دید، به وی اجازه داد تا بیشتر در خط مقدم جبهه مقاومت و مناطق جنگی و رزم رودررو با داعشی‌ها حاضر بشود. رضا خرمی، سرانجام 14 خرداد سال 95 به آرزوی خودش رسید و طی یک انفجار انتحاری تکفیری در منطقه خلسه در جنوب خان طومان جام شهادت را نوشید.

از این شهید مدافع حرم دو دختر و یک پسر یک سال و نیمه به نام ابوالفضل به یادگار مانده است. مادر شهید رضا خرمی در مراسم تشییع او گفته بود: «من یک پسر و 6 دختر دارم. کاش باز هم پسری داشتم و او را برای رهبر می‌فرستادم. همه‌اش در سوریه پیش آقای سلیمانی بود. چقدر آقای سلیمانی را دوست داشت. کاش باز هم فرزند داشتم و به کمک آقای سلیمانی می‌فرستادم.»

همسرش هم در مصاحبه‌ای گفت: «بعضی‌ها فکر می‌کردند چون او نظامی است، لابد اخلاق خشکی دارد، اما وقتی اخلاق و رفتارش را می‌دیدند، تعجب می‌کردند. خوبی‌هایش آن‌قدر زیاد بود که همیشه می‌گفتم اگر رضا به مرگ طبیعی از دنیا برود حیف است.»




حضور سردار سلیمانی در تشییع شهید خرمی


کد مطلب: 819535

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/819535/اگر-رضا-مرگ-طبیعی-دنیا-برود-حیف

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com