کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دستگیری ۳ نفر از عاملان ایجاد اغتشاش در شهرری

28 آبان 1401 ساعت 18:07

فرماندهی انتظامی شهرستان ری از دستگیری ۲ تن از لیدرهای اغتشاشات و یک نفر عامل اغفال افکار عمومی در فضای مجازی علیه امنیت کشور خبر داد.


به گزارش جهان نیوز، سرهنگ دوستعلی جلیلیان فرماندهی انتظامی شهرستان ری از دستگیری ۲ تن از لیدرهای اصلی اغتشاشات میدان نماز شهرری با رصدهای اطلاعاتی و پایش تصویری در یک عملیات ضربتی توسط پلیس اطلاعات این فرماندهی، خبر داد و گفت: متهمان که شعاردهی کرده و دست به تشویق افراد به اعمالی علیه امنیت کشور زده بودند، جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

وی سپس گفت: پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات این فرماندهی نیز با رصد و پایش فضای مجازی یکی از عاملان اصلی اغفال افکار عمومی و تشویق شهروندان به اغتشاش و آشوب را شناسایی کردند. 

فرمانده انتظامی شهرستان ری افزود: پس از هماهنگی های قضائی تیم عملیات پلیس فتا با حضور در مخفیگاه متهم در طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه متهم را دستگیر و به آن پلیس منتقل کردند. 

جلیلیان در پایان با اعلام اینکه، امنیت خط قرمز این فرماندهی است و پلیس با هر شخص یا اشخاصی که امنیت شهروندان را به مخاطره انداخته و باعث ناامنی شود با قدرت برابر قانون برخورد خواهدکرد، خاطرنشان کرد: پس از پایان تحقیقات و تشکیل پرونده متهم تحویل مراجع قضائی  شد.


کد مطلب: 819510

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/819510/دستگیری-۳-نفر-عاملان-ایجاد-اغتشاش-شهرری

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com