کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شغلی که پولدار بودن را اجبار زندگیتان میکند

28 آبان 1401 ساعت 14:11

انتخاب شغل درست در زندگی یکی از عوامل مهم خوشبختی است به همین منظور به شما شغلی را معرفی میکنیم که شما را مجبور به پولدار بودن میکند و آن هم فعالیت در حوزه گوجه فرنگی است که استفاده های زیادی دارد در ادامه شما را به همراهی خود دعوت میکنیم.


گوجه فرنگی خشک شده

یکی از محصولات بسیار مفید در طبخ غذاهای ایرانی و غذای بین الملل گوجه فرنگی خشک شده است که در انواع مختلفی به رنگهای سیاه، زرد و سبز وجود دارد. در ایران مزارع زیادی در سراسر کشور زیر کشت گوجه فرنگی بوده و تولید این محصول به طور سالانه بالای 100 تن است که همین امر موجب شده ایران یکی از بزرگترین تولید کنندگان و صادر کنندگان گوجه فرنگی در دنیا شناخته شود.
از گوجه فرنگی در صنایع ساخت رب گوجه و انواع سس قرمز رنگ استفاده می شود که توانسته است در زمینه ی تولید با کیفیت ترین نمونه های سس و رب گوجه نیز ایران را به یکی از قطبهای منطقه تبدیل کند. برای کشت گوجه فرنگی می توان از شرایط گلخانه ای استفاده نمود تا بوته های بهتری از گوجه فرنگی را پرورش داده و محصول باکیفیت تری برداشت نمود گوجه های گلخانه ای بیشتر برای مصرف روزانه تهیه شده و در اختیار مشتریان در بازارهای میوه و تره بار قرار می گیرند.
 

گوجه فرنگی خوشه ای

در میان انواع مختلف کاشته شده از گوجه فرنگی خوشه ای نمونه های سیاه آن از موارد کمتر شناخته شده ای هستند که طعم و رنگ منحصر به فردی دارند. گوجه فرنگی دارای گونه های مختلفی از جمله گوجه فرنگی گیلاسی است که تمام این گونه ها از خصوصیات مشترک و خصوصیات منحصر به فرد ساخته شده اند رنگهای متفاوت این گونه ها طعمهای جالبی داشته و از بذرهای کشورهای مختلف کاشت می شوند. در میان انواع این محصول گونه ی بزرگ و قرمز آن رایج ترین و خوش طعم ترین گونه است.
 

گوجه فرنگی قرمز

استفاده از انواع موجود گوجه فرنگی قرمز و رنگی در سالاد یا غذا از جمله خورشت بامیه می تواند طعم و رنگ منحصر به فردی را ایجاد نماید. گوجه های گیلاسی کوچک رنگی می توانند جلوه ی بسیار زیبایی به غذاهای شما داده و در روی انواع پیتزا استفاده شوند یکی از راه های استفاده از گوجه های گیلاسی پخت آن به وسیله فر است تا بتواند ظاهر زیبای آن را در حین پخت حفظ  کند. یکی از جالب ترین نمونه های گوجه فرنگی زرد رنگ و به شکل گلابی است که ممکن است با گونه های دیگر صیفی جات از جمله فلفل دلمه ای زرد اشتباه گرفته شود. نمونه های کمیاب تر این محصول معمولا به عنوان تزئین در غذاها و سالادها مورد استفاده قرار م یگیرند و به علت خواست شرایط خاص گلخانه ای تولید هزینه بری دارند و گاها پیدا کردن نمونه های بذر با کیفیت این گونه با مشکلاتی همراه است.
 


کد مطلب: 819482

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/819482/شغلی-پولدار-بودن-اجبار-زندگیتان-میکند

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com