پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

فوت و فن هایی که فقط ثروتمندان میدانند

شنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۴۵
کد مطلب: 819476
افراد ثروتمند یک تفاوت اساسی با بقیه افراد دارند و آن هم پیدا کردن مسیر درست پولسازی است یکی از این مسیر ها شناخت نیاز های مردم و کار در آن حوزه است که گوجه فرنگی یکی از این حوزه هاست که در ادامه با سه نوع آن آشنا میشوید.
فوت و فن هایی که فقط ثروتمندان میدانند
افراد ثروتمند یک تفاوت اساسی با بقیه افراد دارند و آن هم پیدا کردن مسیر درست پولسازی است یکی از این مسیر ها شناخت نیاز های مردم و کار در آن حوزه است که گوجه فرنگی یکی از این حوزه هاست که در ادامه با سه نوع آن آشنا میشوید.

گوجه فرنگی

گوجه فرنگی یکی از محصولاتی است که در سفره ی هر خانواده ای پیدا میشود این موضوع ارزش غذایی این محصول را به صورت واضح مطرح میکند.
گوجه فرنگی نه تنها در ایران ارزش غذایی دارد بلکه قابل ذکر است که ارزش غذایی آن فراتر از مرز های کشورمان نیز به وضوح قابل گفتن است.
این محصول به علت استفاده گسترده ای که در سبد غذایی خانوار و تولید رب گوجه دارد در تمام فصول سال کشت و برداشت میشود. این گیاه بسیار حساس بوده و برای کشت آن باید شرایط آب و هوایی مهیا باشد،که مجموعه ی ما با در اختیار داشتن بهترین مزارع گوجه فرنگی دقت بسیار بالایی را برای داشتن محصولی با کیفیت و با مرغوبیت بالا خرج نموده و تک تک موارد برای داشتن محیطی با امکانات را فراهم کرده.

گوجه فرنگی خشک شده

گوجه فرنگی یکی از انواع صیفی جاتی است که طعم دهنده بسیاری از غذاها و سالاد ها است و مهم بودن آن در بخش درمانی و دارویی نیز به چشم می‌خورد. محتوای گوجه فرنگی خشک شده حاوی95% آب بوده و 5% باقی مانده ان‌ را کربوهیدرات و فیبر تشکیل میدهند. همچنین این محصول دارای ویتامین های بسیار خوبی از جمله A,C,Kو خانواده ویتامین های B است.
مواد معدنی همچون پتاسیم، منگنز، منیزیم، مس و فسفر در گوجه نیز به صورت چشم گیری موجود است.

این گیاه حاوی فیبر و پروتئین و مقداری ترکیبات ارگانیک مانند لیکوپن است که برای سلامتی به صورت شگفت انگیزی مفید و پر خاصیت است. همچنین همانگونه که شماهم مطلع هستید هر محصولی که به صورت ارگانیک تولید شود خواص و فایده قابل توجهی دارد که به دور از چشم نیست، درباره گوجه فرنگی نیز این موضوع صدق می کند.
 

گوجه فرنگی خوشه ای

گوجه هایی که در مزارع ما تولید میشود گوجه فرنگی خوشه ای کاملا ارگانیک بوده و در تولید آن هیچ ماده شیمیایی استفاده نشده و با نظارت تخصصی افراد تیم به دست مشتریان می‌رسد.

قابل ذکر است که کشورمان نیز با در اختیار داشتن بهترین زمین های کشاورزی حاصل خیز در خاورمیانه میتواند بسیاری از محصولات را با مرغوبیت فراوان کاشت و برداشت کند،از مهمترین عوامل موجود در فروش و صادرات گوجه، آب و هوای مناسب در گلخانه و زمینهای کشاورزی ایران است که باعث افزایش کیفیت این موضوع شده است و با قیمت مقرون به صرفه ای آن را نیز صادر میکند. کشورما در بحث صادرات یکی از قوی ترین‌ اقدامات را  دارد.
 
      
https://jahannews.com/vdccmoq4e2bqs08.ala2.html
jahannews.com/vdccmoq4e2bqs08.ala2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *