کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

برای سال جدید شغلی نوین را با ما شروع کنید

28 آبان 1401 ساعت 13:41


تا به امروز بیشتر افراد دارای شغلهای کم درآمد بوده اند اما بهتر است چاره کارساز تر را برای پول بیشتر در پیش گرفت به همین خاطر تا انتها مقالع با ما همراه باشید تا بررسی های لازم را از کسب و کارهایی همچون خرید و فروش خرما به دست آوریم.

خرما خاصویی
اکثر توزیع کنندگان و مراکز فروش در شهر بوشهر خرما خاصویی را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به دست مشتریان می‌رسانند و در بسته بندیهای مختلفی به دست مشتریان می رسند. افراد زیادی طرفدار این نوع خرما می باشند زیرا این نوع خرما از ماندگاری بالاتری برخوردار می باشد و می توان آن را به صورت آجیل و خشکبار در جیب خود همراه داشت و یا نمونه های مرغوب آن را برای مصرف شخصی و یا پذیرایی از مهمان مورد استفاده قرار می دهند.

یکی از مهم ترین خواصی که خرما مضافتی دارد و مورد استقبال زنان باردار قرار گرفته است، مزایای آن برای جنین است که می تواند تا حد بسیار بالایی در رشد و استحکام استخوان بندی جنین مصرف این خرما موثر باشد و همچنین دردهای پا و کمر مزمن که در دوره بارداری به سراغ زنان باردار می آید را تا حد بسیار زیادی کاهش می دهد و درمان می کند.



خرما زاهدی
بهتر است بدانید مصرف خرما زاهدی به دلیل داشتن مواد معدنی بسیار زیادی از قبیل کلسیم، منیزیم، آهن، منگنز و غیره می تواند در درمان و جلوگیری از کم خونی اقدام کند و همچنین کلسترول ال دی ال خون را کاهش دهد و باعث سلامت قلب و عروق گردد.

بسته بندیهای بزرگ و ده کیلویی خرما زاهدی خوزستان و خرما مضافتی بم در اکثر شهرهای ایران به فروش می رسد و توزیع کنندگان مواد غذایی انواع آن را به صورت عمده ای و یا جزئی اراده می کنند که حتی در برخی از بازارها به دلیل استقبال مردم این محصول به صورت فله ای نیز به فروش می رسد.


خرما شکلاتی
این نوع خرما مورد استقبال افراد دیابتی نیز قرار گرفته است و از آنجایی که قند موجود در این نوع خرما شکلاتی از نوع فروکتوز می‌باشد، مصرف آن میزان قند خون را افزایش نمی دهد و مشکلی برای این افراد به وجود نمی‌آورد. همانطور که دیده‌اید این نوع خرما بدون هیچ گونه شهدی می‌باشد و رنگ آن قهوه‌ای کم رنگ می‌باشد و داخل آن معمولا سفید رنگ است که کمی نرم است و نسبت به خرماهای دیگر اما سفت تر به نظر می‌رسد.

خشکی بیش از اندازه این محصول می‌تواند نشان از ماندگی و کهنگی این محصول باشد و اگر خرما زاهدی بیش از اندازه نرم باشد باز هم نشان از عدم مرغوبیت آن دارد. این محصول در بیشتر مراکز فروش خشکبار موجود است که نمونه‌های تازه و مرغوب آن را به فروش می‌رسانند.


کد مطلب: 819475

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/819475/سال-جدید-شغلی-نوین-شروع-کنید

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com