کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

چگونه از ورشکستی بلند شدم و به ثروت رسیدم

28 آبان 1401 ساعت 14:23


چند سال پیش دچار ورشکستی بدی شدم به طوری که خیلی از افراد من را ترک کردند نه پولی داشتم و نه فردی که بخواهد کمکم کند تا جایی که مجبور شدم برای تامین معاش خود و خانواده ام برای دیگران کار کنم تا اینکه یکی از دوستان کاری را به من معرفی کرد که به پول زیادی نیاز نداشت با این امید که بتوانم تا چند سال دیگر به شرایط قبلی خود برگردم و به لطف خدا الان در موقعیتی بهتر از سال های قبل خود هستم و در این مقاله درمورد ارزن اطلاعاتی به شما می دهم تا بدانید که چگونه با ارزن مرا پولدار کرد.

ارزن

ارزن جهت تامین مواد مغذی اساسی در بسیاری از کشورهای در حال توسعه در سراسر جهان به حساب می آید. هر 100 گرم ارزن حاوی 378 کالری انرژی است، 4.2 گرم چربی کل از آن چربی اشباع 0.7 گرم، محتوای کل کربوهیدرات 73 گرم، فیبر 8.5 گرم، محتوای پروتئین 11 گرم، فولات 85 میکروگرم، نیاسین 4.720 میلی گرم، اسید پانتوتنیک 0.848 میلی گرم، ریبوفلاوین 0.290 میلی گرم، تیامین 0.421 میلی گرم، ویتامین B6 0.384 میلی گرم، ویتامین E 0.05 میلی گرم، توکوفرول آلفا 0.05 میلی گرم، ویتامین K 0.9 میکروگرم، کلسیم 1 درصد، محتوای آهن 17٪، مس 38٪، منیزیم 28٪، منگنز 82٪، فسفر 28٪، پتاسیم 4٪، سلنیوم 4٪، روی 11٪ می باشد.
 
 

ارزن قرمز

عرضه کنندگان بزرگ محصولات ارزن قرمز هر ساله یک مقدار ناچیزی به قیمت محصولات خود اضافه می کنند و سپس آن ها را به بازار عرضه می کنند.

اتفاقی که در ارائه قیمت ارزان ارزن می افتد حفظ تعداد مشتریان شما می باشد، که هر ساله به تعداد آنها هم افزوده می شود.

عرضه کنندگان قیمت ارزن قرمز را با توجه به کیفیتی که دارد اعلام می کنند، معمولا آنها در تعیین قیمت محصولاتشان به قیمت رقبای خود هم توجه می کنند.

اما زمین زیر کشت ارزن ها در قیمت محصول تاثیرگذار است.

بیشتر عرضه کنندگان با توجه به هزینه های تولید محصول و سود حاصل از فروش خود قیمت نهایی ارزن را ارائه می کنند. مگر اینکه بخواهند آن را به صورت عمده به فروش برسانند.

طبق اطلاعات بدست آمده از فروشگاه های عرضه محصولات ارزن قرمز، معمولا فروشندگان قیمت محصولات اینترنتی خود را در مقایسه با محصولات حضوری کمتر اعلام می کنند.

چون بازار عرضه هزینه های مخصوص به خودش را دارد، که باعث افزایش قیمت محصول می شود.

اما بهتر است قیمت متناسب با بازار باشد تا مشتری مجبور به سوال کردن قیمت از دیگر مراکز نباشد.

 

ارزن خوشه ای

ارزن خوشه ای حاوی تریپتوفان، اسید آمینه ای هستند که اشتها را کاهش می دهد و به مدیریت وزن کمک می کند و با سرعت کمتری هضم می شود و معده را برای مدت طولانی تری پر می کند.

ارزن خوشه ای  سرشار از فیبر و از پرخوری و گرسنگی زودرس جلوگیری می کنند. افرادی که می خواهند وزن خود را کاهش دهند باید حداقل یکی از وعده های غذایی اصلی خود را ارزن  خوشه ای قرار دهند.

سطح کلسترول با سلامت قلب در ارتباط است و میزان بالای فیبر موجود در ارزن، برای کاهش کلسترول مفید است.

در واقع فیبر رژیم غذایی، خطر کلسترول بد (LDL) را از بین می‌برد و باعث افزایش کلسترول خوب (HDL) می‌شود.


کد مطلب: 819465

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/819465/چگونه-ورشکستی-بلند-شدم-ثروت-رسیدم

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com