پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۱۰

دستگیری عامل شهادت دو جوان بسیجی مشهد

شنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۴۵
کد مطلب: 819428
فردی که روز پنجشنبه ۲۶ آبان ۲ نفر از مدافعان امنیت را در منطقه حر عاملی مشهد به شهادت رساند لحظاتی قبل دستگیر شده است.
دستگیری عامل شهادت دو جوان بسیجی مشهد
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایرنا، دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی در این زمینه گفت: متعاقب رویداد ناآرامی توسط عده‌ای از اغتشاشگران در بلوار حر عاملی مشهد در تاریخ ۲۶ آبان ماه که نهایتا منجر به شهادت ۲ تن و زخمی شدن ۴ تن دیگر از بسیجیان حافظ امنیت شد؛ با صدور دستورات لازم پرونده قضایی تشکیل و با حضور بازپرس ویژه اقدامات ضروری برای دستگیری عامل جنایت آغاز شد.

محمد حسین درودی ضمن تقدیر از کلیه عوامل عملیاتی و تلاش شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان (عج)در اداره اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ماموران سختکوش فراجا افزود: بحمدالله و متعاقب یک کار گسترده و دقیق، تیم عمل کننده موفق شد بامداد امروز فرد قاتل با هویت مجید رضا رهنورد فرزند محمد جواد را هنگام طی مسیربرای خروج از مرزهای غربی در یکی از استان‌های مرکزی دستگیر کرده و در همین رابطه ۸ تن دیگر که در اختفا و فراری دادن نامبرده مشارکت داشتند نیز دستگیر شده‌اند.

دادستان عمومی و انقلاب مشهد خاطر نشان کرد: با عنایت پرودگار مراحل دادرسی این پرونده با سرعت، دقت و صحت پیگیری می‌شود و حکم الهی و قانونی در مورد این افراد به مرحله اجرا درخواهد آمد.

پیکر دو بسیجی حافظ امنیت، شهیدان «دانیال رضا زاده» و «حسین زینال زاده» همراه با سرباز مشهدی والامقام در مرزبانی «رضا رضوانی» که دیروز در اثر سانحه در مرز سراوان به شهادت رسیده بودند، امروز از ساعت ۱۴:۳۰ از چهار راه مجد، بلوار شهید قرنی تا حرم مطهر رضوی تشییع می‌شوند.
https://jahannews.com/vdcj8heoouqevxz.fsfu.html
jahannews.com/vdcj8heoouqevxz.fsfu.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
آخی جوان بوده و جاهل. یک دفعه جوگیر شده .حواسش نبوده فکر کرده شوخی هست مواد مصرف کرده بوده وووو تو را خدا بسته تا کی مماشات تا کی راه امدن با این اراذل و اوباش وطن فروش اینها اموزش دیده بودند اینها از داعشی ها پست تر هستند نزارید خون شهدا پایمال شود
Iran, Islamic Republic of
اعدام . اعدام و اعدام .ر
مهدی
Iran, Islamic Republic of
الحمدالله..
"انا من المجرمین منتقمون"
انشاالله هر چه زودتر این کفتار ددمنش رو در محل ارتکاب جرم مجازات عبرت آموز کنند
شجاع
Iran, Islamic Republic of
تو را به همان امام رضاع قسمتان میدهیم تا همین هفته دادگاه این حیوانهای وحشی را در تلویزیون برگزار کنید که هم یک مقدار دلمان آرام بگیرد و هم دیگر جانوراها حساب کار دستشان بیاید بخدا دیگر مماشات بس است دیگر مردم دارند شک می کنند
Iran, Islamic Republic of
خدا را شکر که دستگیر شد
سید
Iran, Islamic Republic of
اگر به فیلم شهادت این دو شهید بزرگوار دقت کنیم آن حرامزاده ای که این بزرگواران را مورد حمله قرار میدهد مشخص است که دوره این کار را دیده و در شهادت فرد دوم چاقو را به نیت کشتن و در جایی که قطعا فرد کشته خواهد شد می زند..
مرتضی
Iran, Islamic Republic of
دوست دارم‌صحبتهاش تو تلویزیون و همچنین کشته شدن این محارب ظالم مفسدفیالارض رو ببینم
Iran, Islamic Republic of
فقط اعدام این خواست 80 میلیون ایرانی با غیرته
.
Iran, Islamic Republic of
......
محمود
United Arab Emirates
اعدام اعدام اعدام...دوبار اعدام