پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰
۱

سجادی: کی‌روش مانند یک ایرانی کنار تیم است

جمعه ۲۷ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۵۳
کد مطلب: 819404
کی روش زحمات زیادی می‌کشد و در مباحثی هم که خواستند درگیری ذهنی برای او ایجاد کنند، خیلی قاطع پاسخ داد و موفق بیرون آمد.
سجادی: کی‌روش مانند یک ایرانی کنار تیم است
به گزارش جهان نيوز به نقل از میزان، سیدحمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان، در حاشیه برگزاری لیگ برتر کشتی آزاد اظهاراتی داشت که گزیده آنرا در زیر می‌خوانید:

*کشتی‌های خوب و جذابی در سالن تازه بازسازی شده شهدای هفتم تیر برگزار شد. مدت‌ها بود که بچه‌ها دوست داشتند این کیفیت از کشتی را ببینند. سالن خیلی خوب بازسازی شده بود و دوستان در فدراسیون دستشان درد نکند. در این سال‌ها که بحث کرونا بود، حضور تماشاگران کمرنگ شده بود و حالا این همه جمعیت نادر به نظر می‌رسید و خیلی خوشحال بودند.

وی در مورد بازی‌های ایران در جام جهانی گفت: ان‌شاءالله بازی‌های خوبی را از تیم ملی ببینیم. پیش بینی خیلی سخت است. تا اینجای کار صمیمانه از کادرفنی و به خصوص کی روش به عنوان سرمربی تیم تشکر می‌کنم.

*رویکرد جدیدی را از کی روش می‌بینیم. خیلی رشید در کنار تیم ایستاده و انگار یک مربی ایرانی است. زحمات زیادی می‌کشد و در مباحثی هم که خواستند درگیری ذهنی برای او ایجاد کنند، خیلی قاطع پاسخ داد و موفق بیرون آمد. ما هم از او تشکر می‌کنیم و حمایتش خواهیم کرد.
 
https://jahannews.com/vdcdzn0joyt0fo6.2a2y.html
jahannews.com/vdcdzn0joyt0fo6.2a2y.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


وزیر ورزش
Iran, Islamic Republic of
جناب وزیر خودت کجایی ؟؟ .