پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۴

زاکانی: حوادث اخیر ریشه‌های تب را به ما شناساند

شنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۰۰:۰۳
کد مطلب: 819397
حواث اخیر که اتفاق افتاد موهبتی بود تا بتوانیم ریشه‌های این تب را در جامعه بفهمیم و پیدا کنیم و به امید خدا آن را مداوا کنیم.
زاکانی: حوادث اخیر ریشه‌های تب را به ما شناساند
به گزارش جهان یوز به نقل از شهر، سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه تهران بزرگ و علیرضا زاکانی شهردار تهران از چهارمین دوره رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج تهران بزرگ در  برج میلاد بازدید کردند.

علیرضا زاکانی شهردار تهران در چهارمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج تهران بزرگ با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری که در سال ۹۱ انجام شد بیان کرد: مقام معظم رهبری در دیداری که در سال ۱۳۹۱ خدمت ایشان بودیم فرمودند پیش از انقلاب کار راحت بود و با انقلاب کار سخت شد و در ادامه فرمودند در جنگ کار به اوج سختی رسید و امروز جنگ با تمام سختی هایش در مقابل شرایط حال هیچ است.

زاکانی اظهار کرد: در غرفه ها که نگاه کردم عمده موضوعات مربوط به شرایط روز بود و برخی از دوستان نیز ناظر به شهید تهرانی مقدم ایده هایی را پرورش داده بودند و به همین دلیل به ذهنم رسید خاطره ای بیان کنم که خود شهید تهرانی مقدم برای من تعریف کرده است، یک روز که برای نماز صبح به مسجد رفته بودیم زمان برگشت شهید تهرانی مقدم به من گفت: خسته ای؟ می خواهم خستگی تو را رفع کنم؟ و در ادامه به من گفت سفری به روسیه داشتم برای اینکه موشک نطقه زن خریداری کنم که ژنرال روسی به من موشک را نداد و هرچه من اصرار کردم او باز اصرار من را نفی کرد.
وی بیان کرد: شهید تهرانی مقدم ادامه داد که دلیل در اختیار نگذاشتن موشک را از ژنرال روسی پرسیدم و او به من گفت به این دلیل موشک را به شما نمی دهم که می روید و از موشک کپی برداری می کنید و من در پاسخ به او گفتم که قول می دهیم کپی برداری نکنیم و ژنرال روسی در پاسخ گفت موشک به شما نمی دهیم و در ادامه خندید و این نوع پاسخ و رفتار او بسیار به من بر خورد و در پاسخ به آن ژنرال گفتم که ما موشک را می سازیم و او باز به من خندید و در پاسخ گفت بروید بسازید.

شهردار تهران افزود: به تهران آمدم و هرچه تلاش کردم نتوانستم و برای ساخت موشک هرچه تلاش کردیم این تلاش به سرانجام نمی رسید و شهید تهرانی مقدم به من گفت در نهایت امر من به امام رضا (ع) پناه بردم و سه روز تمام در حرم امام رضا می رفتم و نماز می خواندم و با خود فکر می کردم گیر کار من کجاست؟ 

زاکانی ادامه داد: شهید تهرانی مقدم در بیان خاطراتش ادامه داد که روز سوم خداوند لطف کرد و جرقه ای در ذهن من ایجاد کرد که این ایده ای که آمد هدیه حضرت رضا(ع) بود و پس از آن به هتل برگشتم و روی کاغذ نقاشی دخترم ایده ای که به ذهنم رسیده بود را نوشتم و پیاده سازی کردم.

وی بیان کرد: شهید تهرانی مقدم به منزل آمد و شرایط موشک روسی و نقطه هدف و نحوه اصابت را تشریح کرد که نشان می داد طرح از موشک روسی دقیق تر بود و این خاطره را که من از شهید تهرانی مقدم بیان کردم به این دلیل بود تا بگوییم در بعضی از موارد دچار انسداد می شویم اما در هر شرایطی که باشیم بن بست نداریم.

شهردار تهران با اشاره به آیه شریفه اِن تَنصُرُوا اللهَ یَنصُرکُم افزود: این وعده الهی است که در هر شرایطی خدا به ما کمک می کند و جنود الهی شما هستید که در این شرایطی که همه شیاطین دست به دست یکدیگر دادند  و به سراغ جمهوری اسلامی ایران آمده اند و با نهایت قساوت در شهرهای ما جنایت می کنند وجود شما نشان می دهد که اقدامات دشمن اثری ندارد و به مانند کف روی آب است و اقدام های شما با نگاه به آینده است و انشاالله بتوانیم در آینده گام به گام اهداف انقلاب اسلامی را پیاده کنیم.

زاکانی ادامه داد: این حواث اخیر که اتفاق افتاد موهبتی بود تا بتوانیم ریشه های این تب را در جامعه بفهمیم و پیدا کنیم و به امید خدا آن را مداوا کنیم؛ به فرمایش و تعبیر حضرت آقا جامعه ما نیاز به اصلاحات دارد، فقر و فساد و تبعیض را در جامعه باید ریشه کن کنیم و در ادامه افق های عالی و پیشرفت را پیش روی خود داشته باشیم.

وی بیان کرد: امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج مایه اقتدار و افتخار ماست و هر کدام از شما نیز یک نماد و الگو هستید و از همین رو بسیار خوشحالم خدمت شما بودم و انشالله همت شما استمرار پیدا کند و مشکلات را یکی پس از دیگری رفع کنیم.

شهردار تهران افزود: شهر ما تهران عزیز خیلی باید تغییر کند و متحول شود که امید است با اراده و انگیزه شما این تحول رقم بخورد.
https://jahannews.com/vdceoo8vfjh8zxi.b9bj.html
jahannews.com/vdceoo8vfjh8zxi.b9bj.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حمید
Iran, Islamic Republic of
درود بر شهردار بسیجی و انقلابی تهران دکتر زاکانی
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
کاشکی دکتر درباره نتیجه و خروجی تولید محتوای دیجیتال بسیج تهران بزرگ هم می فرمودند
Iran, Islamic Republic of
با توجه به تولید محتوای دیجیتال بسیج تهران بزرگ نباید در جهاد تبیین و جنگ شناختی مشکلی میداشتیم؟