کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

واکنش آیت‌الله نوری‌ به حوادث ایذه و اصفهان

27 آبان 1401 ساعت 21:17

مرجع تقلید شیعیان با محکومیت حوادث تروریستی در شهرهای ایذه، اصفهان و بعضی دیگر از شهرها گفت: بی‌شک این حوادث تروریستی چهره دشمنان ما را نمایان‌تر کرد.


به گزارش جهان نیوز به نقل از تسنیم، آیت‌الله حسین نوری‌همدانی از مراجع تقلید در خصوص حوادث تروریستی در شهرهای ایذه و اصفهان پیام تسلیتی صادر کرد.

در این پیام آمده است: با کمال تأسف در این روزهای اخیر شاهد حوادث ناگوار و به شهادت رسیدن عده‌ای از هموطنان توسط ایادی استکبار هستیم. بی‌شک این حوادث تروریستی که در ایذه و اصفهان و بعضی دیگر از شهرها اتفاق افتاده چهره دشمنان ما را نمایان‌تر کرده است.

آیت‌الله نوری‌همدانی در این پیام با بیان اینکه آمریکا، اسرائیل، آلمان، فرانسه، عربستان سعودی و بعضی از کشورهای کوچک دیگر نیز اتحاد خود را علیه ملت ما روشن‌تر کرده و با استفاده از سرویس‌های جاسوسی خود و پول‌های گزاف امنیت مردم ما را نشانه رفته و نقشه‌های شومی برای کشور کشیده‌اند، تاکید کرد: هوشیاری و بصیرت ملت عزیز و شجاع مثل همیشه این توطئه را خنثی خواهد کرد.

این پیام می افزاید: این هوشیاری و بصیرت این انقلاب را که ثمره خون هزاران شهید است ‌محافظت خواهد کرد و از آرمان‌های امام راحل رحمت الله علیه دفاع خواهند نمود و سخن امام را که حفظ این انقلاب را واجب می‌دانستند توجه خواهند کرد.

آیت‌الله نوری‌همدانی با تاکید بر اینکه بر مسئولان لازم است با تفکیک بین معترضان و اغتشاش‌گران، به خواسته معترضان توجه و مشکلات آنها را حل کنند، اضافه کرد: مسئولان با کسانی که اغتشاش می‌کنند و زمینه را برای تروریست‌ها و کسانی که امنیت مردم را به خطر می‌اندازند برخورد قاطع کنند.

وی در این پیام با بیان اینکه امروز حل مشکل معیشت مردم در اولویت کار مسئولان باشد و با وحدت و اتحاد، خدمت به این مردم را سرعت بخشند و زمینه را برای نفوذ دشمن مسدود کنند، تصریح کرده است: ضمن محکوم کردن حوادث تروریستی اخیر، به خانواده این شهدا تسلیت می‌گویم و توفیق همگان را از خداوند متعال خواهانم.


کد مطلب: 819391

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/819391/واکنش-آیت-الله-نوری-حوادث-ایذه-اصفهان

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com