شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

شماره تلفن رزرو سوئیت در کیش

پنجشنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۴۵
کد مطلب: 819255
جزیره کیش قطب گردشگری ایران یکی از جزایر زیبای دریای خلیج فارس است که جزء توابع استان هرمزگان است. یکی از مکان‌هایی که می توانید به یک سفر ایده آل بروید و برای رسیدن به یک آرامش به دور از دغدغه و مشکلات روزمره می توانید جزیره کیش را انتخاب کنید. 
 

 جزیره کیش دارای آب و هوای گرم و مرطوب است که باعث رشد بسیاری از گیاهان و نخل ها در سراسر این جزیره شده است و توانسته است با سرمایه گذاری هایی که در سالیان اخیر در این جزیره روی داده است یکی از قطب های گردشگری در ایران شود و در همه فصول سال گردشگران زیادی را از داخل و خارج کشور به خود جذب کند. به گونه‌ای که این جزیره را خواهر خوانده شهر دبی می‌نامند.

اقامتگاه های کیش
اگر به فکر گذراندن ایام تعطیل کوتاه مدت خود در یکی از مناطق جنوب کشور هستید، سفر به جزیره کیش یک گزینه ایده‌آل به نظر می‌رسد. اقامت چند روزه در این جزیره سبب می‌شود که شما از تمامی پتانسیل‌های گردشگری این شهر دیدن کرده و با خیال راحت ساعاتی را با خانواده یا دوستان بگذرانید. البته با حجم بالای گردشگرانی که به این جزیره سفر می‌کنند تدابیری برای اقامت و اسکان مسافران اندیشه شده است و طی سالیان اخیر در جای جای این جزیره هتل ها و سوئیت هایی احداث شده است بگونه‌ای که هر مسافری به این جزیره سفر می‌کند از بابت اقامت گاه نگرانی نداشته باشد.
 

شماره تلفن رزرو سوئیت در کیش
برای اینکه بتوانید از مشخصات و ویژگی های سوئیت هایی که می خواهید اجاره کنید می توانید تمامی اطلاعات رزرو سوئیت کیش را از طریق سپنجا دریافت کنید و یا به صاحبان سوئیت ها زنگ بزنید تا اطمینان خاطر بیشتری از اجاره سوئیت داشته باشید، که البته برای این امر هم می توانید به سوئیت های موجود در سپنجا مراجعه کنید و در قسمت اطلاعات، شماره صاحبان سوئیت را دریافت کنید.

قوانین و مقررات محل اقامت
لازم به ذکر است که برای اقامت در سوئیت و اقامتگاه‌ها باید شرایط و قوانین اقامت در ویلا، سوئیت و آپارتمان‌هایی که در ادامه به بررسی آن می‌پردازیم، را رعایت کنید.

قوانین این اقامتگاه ها به شرح زیر است:
. قبل از هر چیزی باید بدانید که اجاره اقامتگاه صرفاً برای زوج‌های متأهل صورت می‌گیرد.
. همراه داشتن کارت ملی یا شناسنامه برای اجاره ویلا در کیش ضروری است.
. همراه داشتن حیوانات خانگی به دلیل احتمال آسیب رساندن به فضای سبز و محیط، یا ایجاد آلودگی و سروصدا به داخل اقامتگاه ممنوع است.
. و به طور کلی رعایت حقوق ساکنین دیگری که در مجاورت شما اقدام به اجاره سوئیت کرده‌اند و یا ساکنین این منطقه هستند. به عنوان مثال خودداری از ایجاد آلودگی‌های صوتی و… ضروری می‌باشد.
 

سفر به جزیره کیش
برای سفر به کیش باید راه ها و مسیر هایی که می توانید به آسانی به جزیره کیش دسترسی داشته باشید و کوتاه‌ترین راه و بهترین راه را در ادامه به شما معرفی می‌کنیم با ما همراه باشید.

راه زمینی
از جمله راه هایی که می توانید به جزیره کیش سفر کنید راه زمینی به وسیله اتوبوس یا خودرو شخصی است. این راه برای افرادی که در جنوب کشور و کنار سواحل خلیج فارس زندگی می‌کنند توصیه می‌شود البته برای دیگر افراد که در جای جای ایران زندگی می‌کنند این امکان است و پلی از سختی و مشکلات فراوانی برخوردار است. افرادی که در جنوب زندگی می کنند می توانند خودشان را به بندرگاه ها و اسکله های مسافربری از جمله بندرگاه بندرعباس برسانند و بعد با سوار شدن به کشتی خود را به جزیره کیش برسانند.

راه هوایی
اما بهترین راه و ساده ترین راه برای سفر راه هوایی و به وسیله هواپیما است که خیلی شیک و مجلسی با کمترین اتلاف وقت و در عرض 1 الی 2 ساعت خود را به جزیره کیش برسانید. امروزه به دلیل سفر های زیادی که به کیش صورت می گیرد، به همین دلیل در طول هفته بلیط هایی برای سفر به کیش صادر می شود و شما نیاز نیست که ماه ها منتظر بمانید تا بلیط هواپیماهایی برای کیش صادر شود و امروزه به گونه ای شده است که در بعضی اوقات از سال هر روز از کلانشهر های ایران سفر هایی برای کیش انجام می‌گیرد.

کلام آخر
جزیره کیش با جاذبه و مکان های دیدنی فراوانی که دارد توانسته است به یکی از بهترین مقاصد گردشگری در ایران تبدیل گردد که برای سفر های کوتاه و این که مدتی در آرامش و به دور از مشکلات و دغدغه های روزمره باشید به شدت توصیه می شود شما می‌توانید با اجاره اقامتگاه و سوئیت هایی که در سرتاسر کیش موجود است از سفر خود لذت کافی را ببرید.
https://jahannews.com/vdchmwn6m23nzid.tft2.html
jahannews.com/vdchmwn6m23nzid.tft2.html
برچسب ها: رپورتاژ
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *