پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

با قدرت بازاریابی و مارکتینگ تیشرت تبلیغاتی آشنا شوید

چهارشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۴۲
کد مطلب: 819163
اگر هنوز هم برای خرید تیشرت تبلیغاتی با لوگوی برندتان اقدام نکرده اید، بی شک بهترین و مقرون به صرفه ترین فرصت تبلیغاتی خود را از دست داده اید.
با قدرت بازاریابی و مارکتینگ تیشرت تبلیغاتی آشنا شوید
این روزها که بیزینس ها برای معرفی کسب و کار و برند خود، دست به هرکاری می زنند، انتخاب درست ترین و بهترین شیوه تبلیغات، گامی مهم در جهت معرفی برند می باشد. بنا بر عادت های قدیمی، برخی هنوز هم تنها راه تبلیغات را نصب بیلبورد در سطح شهر و یا تبلیغات تلویزیونی پرهزینه می دانند.
در حالیکه تقاضای بسیاری برای این نوع تبلیغات پر هزینه وجود دارد، اما موسسات تبلیغاتی می دانند که این راه های پرهزینه بهترین راه نیست. چرا که راه های موثرتر و کمتر هزینه تری نیز برای تبلیغات وجود دارد. در دنیای خفه ی تبلیغات امروزی گاهی وقت ها ساده ترین تبلیغات و مستقیم ترین بیان ها، موثرترین نتیجه را در بر خواهند داشت. برای مثال: استفاده از تیشرت تبلیغاتی، روشی ساده و کم هزینه برای تبلیغات بیزینس ها و برند ها می باشد. اما به نظر شما قدرت بازاریابی و مارکتینگ یک تیشرت تبلیغاتی چقدر است؟

قدرت بازاریابی و مارکتینگ یک تیشرت تبلیغاتی چقدر است؟

برای پاسخ به این سوال مثالی خواهم زد تا شما را بیشتر با این مسئله آشنا کنم. هر وقت که به یک مرکز خرید می روید، با دقت به اطراف خود نگاه کنید و توجه خود را به لباس های تن افراد قرار دهید. خواهید دید که چه تعداد تیشرت با نام برندهای نایک، آدیداس، گپ و دیگر برندهای معروف در فیلم ها و تلویزیون بر تن مردم است. شاید با مشاهده چند نمونه تیشرت از یک برند، حتی بدون دیدن لوگوی آن، تشخیص دهید که این تیشرت برای کدام کمپانی است. این مسئله جرقه ای در ذهن شما ایجاد نمی کند؟
بسیاری از دیده های روزمره که برای ما به عادت تبدیل شده اند، گاهی تاثیرات فوق العاده ای در تبلیغات دارند که شاید حتی فکرشم را نکرده باشید.
 

 


بازاریابی با تیشرت تبلیغاتی

آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که خود شما نیز در بسیاری از مواقع با پوشیدن تیشرتی از یک برند، بیلبورد متحرک تبلیغاتی یک برند بوده اید! چرا که شما و حتی کارمندانتان در طول هفته لباس های متنوعی به تن می کنید. پس چرا آن لباس، تبلیغاتی برای محصول و یا خدمات شما نباشد؟
این روش یک تبلیغاتی ساده، برای بیزینس و برند شماست. این نوع تبلیغ در نشست های اجتماعی و یا جلسات اداری تاثیر دوچندان دارد. در ادامه بیشتر درباره تاثیر تیشرت های تبلیغاتی توضیح خواهیم داد:

تیشرت تبلیغاتی، تبلیغاتی متحرک

تصور کنید در یک کنفرانس با دویست نفر شرکت کننده، چهار نفر تیشرتی به تن کردند که یک لوگوی بزرگ نایک پشت آن چاپ شده است. در واقع آن تیشرت ها خیلی به چشم خواهند آمد. طوری که شاید فکر کنید بیست نفر تیشرت تبلیغاتی پوشیده اند. زیرا چاپ بزرگ پشت لباس، ناخودآگاه تمامی نگاه ها را به خود جلب خواهد کرد و نوعی تبلیغاتی به حساب می آید.
همچنین در مراسم های مختلف اجتماعی مانند: انواع مسابقات ورزشی، بسیاری از هواداران، تیشرت هایی با لوگوی حمایت کنندگان و اسپانسرهای مسابقات بر تن می کنند. ورزشکاران نیز با افتخار تیشرت های حمایت از کمپین ها رو می پوشند و در واقع یک تابلو تبلیغاتی متحرک هستند.

چرا شرکت ها از تیشرت تبلیغاتی استفاده می کنند؟

برخی شرکت ها از تیشرت تبلیغاتی برای تبلیغ برند خود استفاده می کنند. زیرا تیشرت های تبلیغاتی در کنار تاثیرگذاری بسیار بالای خود، قیمت مناسبی نیز دارند. در واقع اینکار یک سرمایه گذاری کوچک برای اکثر تجارت هاست. در این نوع تبلیغات افرادی که لباس های برند شما را می پوشند، سفیران برند و لوگوی شرکت شما هستند و در حقیقت بازاریابی و مارکتینگ برند شما را انجام می دهند. در استفاده از تیشرت تبلیغاتی، تبلیغات شما محدود به یک منطقه و ناحیه نخواهد شد و هر کجا که سفیر شما آن لباس را برتن کند، تبلیغات شما نیز انجام خواهد شد. این تبلیغات ممکن است سال ها قابل انجام باشد.
 



بهترین مجموعه تولید تیشرت تبلیغاتی

در این میان سوالی پیش می آید که برای انجام چنین تبلیغات هوشمندانه ای، به کدام مجموعه مراجعه کنیم که با قیمتی مناسب، باکیفیت ترین تیشرت های تبلیغاتی را برای ما فراهم آورد؟ مجموعه تولیدی ایران پوشاک، تولید کننده انواع تیشرت تبلیغاتی، پولوشرت تبلیغاتی، کلاه تبلیغاتی، لباسکار، کاپشن، شلوار، جلیقه خبرنگاری و ... می باشد. این مجموعه در کنار تولید محصولاتی با کیفیت، سفارشات شما را در تعداد کم و زیاد با مناسب ترین قیمت ارائه می دهد. شما می توانید با مراجعه به وب سایت ایران پوشاک، نمونه کارهای این مجموعه را مشاهده نموده و سفارش مورد نظر خود را ثبت نمایید.
https://jahannews.com/vdcfv1dcmw6dyya.igiw.html
jahannews.com/vdcfv1dcmw6dyya.igiw.html
برچسب ها: رپورتاژ
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *