پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱
۹

شعار جدید پان‌کرد‌ها/ ژن، ژیان، بمب‌گذاری!

سه شنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۲۶
کد مطلب: 818976
نحوه مواجهه ترکیه با این حادثه و فیلتر بلافاصله تلگرام و منع رسانه‌ها از انتشار تصاویر و رفتار سلبریتی‌های ترکیه ذهن کاربران شبکه‌های اجتماعی را به خود مشغول کرد. در ادامه بخش‌هایی از واکنش‌های کاربران را مرور کرده‌ایم.
شعار جدید پان‌کرد‌ها/ ژن، ژیان، بمب‌گذاری!
به گزارش جهان نيوز به نقل از روزنامه جوان، انفجار تروریستی در ترکیه با واکنش‌ها و حواشی بسیاری در شبکه‌های اجتماعی همراه بود. کاربران اعلام کردند به رغم اینکه مسئولان ترکیه‌ای پس از حادثه تروریستی شاهچراغ به جای محکومیت تروریسم، ایران را کشوری ناامن جلوه دادند، آن‌ها با مردم ترکیه مانند همه قربانیان تروریسم، ابراز همدردی می‌کنند. ترکیه پس از بازداشت عامل بمب‌گذاری اعلام کرده است این حادثه از سوی گروهک‌های تروریستی تجزیه‌طلب کرد طراحی شده است. نحوه مواجهه ترکیه با این حادثه و فیلتر بلافاصله تلگرام و منع رسانه‌ها از انتشار تصاویر و رفتار سلبریتی‌های ترکیه ذهن کاربران شبکه‌های اجتماعی را به خود مشغول کرد. در ادامه بخش‌هایی از واکنش‌های کاربران را مرور کرده‌ایم.

 سید احمد مرتضوی مقدم:
استاندارد دوگانه غرب و استفاده ابزاری از تروریسم، هر روز خانواده‌هایی را در جهان داغدار عزیزانشان می‌کند. دیروز شیراز و حرم شاهچراغ و امروز استانبول میدان تقسیم. فردا خون کدام انسان مظلوم به دست تروریست‌های دست نشانده سرویس‌های اطلاعاتی غرب بر زمین می‌ریزد؟ #ترکیه_تسلیت

رضا عبدی‌پور:
موج گسترده محکوم کردن حادثه تروریستی استانبول و دعوت به صبر، به مردم ترکیه توسط سلبریتی‌های ترکیه! بقیه‌اش رو نگم، چون آدم احساس حقارت میکنه از سلبریتی‌هایی که داریم...

فائزه طلایی:
الان سلبریتی‌های ترکیه کل نقشه کشورشون سیاه میکنن و نمک میپرونن عوضش امنیت داریم!

جواد عباسی:
شخصیت‌های معروف و سلبریتی ترکیه اومدن و همه حادثه تروریستی روز گذشته رو محکوم کردن و به مردم دلداری میدن، اونوقت سلبریتی‌های ما میگفتن چرا اون داعشی جوراب سفید پوشیده بود؟ چرا نوک اسلحه‌اش اونوری نبود و...

کاربری با نام «سیروان»:
ترکیه را ببینید؛ بلافاصله پس از انفجار در استانبول تمام رسانه‌ها را محدود کردند، فیسبوک، توئیتر و اینستاگرام محدود شد، اما شاهد هیچ اعتراض و حتی واکنشی از طرف سلبریتی‌ها در ترکیه نبودیم، چون منافع ملی و امنیت ملی اولویت آنهاست.

سیدپویان حسین‌پور:
ترکیه اعلام کرد گروهک‌های تجزیه‌طلب کرد عامل حمله تروریستی میدان تقسیم بوده‌اند. شعار جدید پان‌کرد‌ها اعلام شد؛ ژن، ژیان، بمب‌گذاری!

عطیه شاپوری:
درسته که کشور ترکیه چند وقت پیش بعد از اتفاق شاهچراغ به‌جای تسلیت گفت ایران امنیت ندارد، اما ما امروز از انفجار تقسیم ناراحتیم...

پروین زمانی:
ما مرام داریم و عملیات تروریستی در استانبول را محکوم می‌کنیم. آیا مقامات ترکیه هم همین کار را کردند یا اینکه بیشتر خوشحال شدند؟

همتا امینی‌فر:
حادثه تروریستی ترکیه ناراحت کننده بود و ما با مردم ترکیه ابراز همدردی می‌کنیم، در حالی که چهره‌های مشهور ترک مردم ایران رو کنار زدن و از آشوبگران حمایت کردن و رسانه‌های این کشور بعد از حادثه تروریستی شاهچراغ ایران رو ناامن خطاب کردن!

سادات موسوی:
اوایل شکل‌گیری داعش، در ترکیه از هر نقطه‌ای به نقطه دیگر می‌رفتیم دستگاه‌های بازرسی بود، چیزی از چشم امنیت ترکیه دور نمی‌موند. برای ما این‌همه بازرسی دلهره آور بود. همزمان نشست معارضان سوری در یکی از هتل‌های معروف ترکیه برگزار می‌شد که حضور معارضان مسلح هم در آن مشهود بود. حالا تیر برگشته...

سیدحسینی:
انفجار خیابان استقلال ترکیه هم کار ایرانه، میدونید که میخوان حواس‌ها رو پرت کنن! جنگ اوکراین که معلوم بود کارخودشونه. زمستان سرد اروپا هم کارخودشونه، از الان بگم نگین نگفتی. اعتراضات در اروپا به‌خاطر گرونی و تورم هم کارخودشونه از اول معلوم بود. اصلاً همه هزینه‌های دنیا پای ایرانه!
https://jahannews.com/vdcgu7973ak9qy4.rpra.html
jahannews.com/vdcgu7973ak9qy4.rpra.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Denmark
چیزی به اسم پان کرد وجود ندارد و همه ی کردها عاشق ایران اسلامی بوده وهستند
Iran, Islamic Republic of
پس کومله ، پژاک ، دموکرات و ...چی بودن ؟ .
Denmark
دوست عزیز
این گروههای که فرمودین ، چند درصد کرد ها را تشکیل می دهند! از جمعیت حدود 10میلیونی کرد های ایران 1000نفر معاند اصلا درصدی نیست . پس چیزی به اسم پان را بزرگنمایی نکنیم.
ایلخانی
Iran, Islamic Republic of
این فرقه ها که همشون مزدور آمریکا و اسراییل هستند..فقط به زبان کردی حرف میزنند
Iran, Islamic Republic of
یک عده وطن فروش و اوباش و.... که برای پول هر کاری میکنند.....
صابر
بنده به عنوان یک کورد کرمانشاهی عرض میکنم
که جانم فدای رهبر و جانم فدای دین و قرآن
و جانم فدای وطن .
رستم سورن سوئد
Iran, Islamic Republic of
کومله، دمکرات و پژاک افسارشون دست صهیونیستهاست. هر موقع که احتیاج باشه از اونها برای فشار بر ایران استفاده میکنند. اعضای این گروهها تا جایی که من میدونم خیلی بی سوادند و قبیله ای فکر میکنند. وقتی غرب به اینها ماموریت بده اینها اجرا میکنند. اکثر رهبران و اعضاشون هم در سوئد مستقرند.
Iran, Islamic Republic of
اونا هم فهمیدن
اما امثال گل محمدی با اون استوری بن سلمان پسندش هنوز نفهمیدن!
اخراجش کنید از پرسپولیس
از چشمم افتاد
Iran, Islamic Republic of
اینهای که توایرانن سلیبرتی که چه عرض کنم .بی وطنای بی هوبت وغرب پرستن هرچی غربیا بگن خوبه اینام میگن اوهم اهوم .البته ما فوتبالیستا وهنرمندای وطن پرستم داریم.باغیرت ومردمی .ولی خاموش ...