جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱
۱

سطح آب سد امیرکبیر تهران ۵۰ متر پایین آمد

دوشنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۳۰
کد مطلب: 818938
رئیس گروه نیروگاه‌های برق آبی شرکت آب منطقه‌ای تهران از کاهش ۵۰ متری سطح آب دریاچه سد امیرکبیر تهران نسبت به تراز بیشترین بهره‌برداری خبر داد.
سطح آب سد امیرکبیر تهران ۵۰ متر پایین آمد
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، فتوکیان رئیس گروه نیروگاه‌های برق آبی شرکت آب منطقه‌ای تهران گفت: حجم مخازن سدهای تأمین‌کننده آب تهران 320 میلیون مترمکعب است این رقم در سال گذشته 403 میلیون مترمکعب بوده است که کاهشی در حدود 83 میلیون مترمکعب داشته است.

وی افزود: میزان بارندگی در آبان ماه سال جاری در حوزه آبریز شرکت آب منطقه‌ای تهران 5.7 میلی‌متر گزارش شده است این رقم در متوسط بلندمدت 25 میلی‌متر بوده است که کاهشی در حدود 77 درصد را نشان می‌دهد.

فتوکیان تصریح کرد: میزان بارندگی از ابتدای سال آبی جاری از ابتدای مهر ماه تا کنون متأسفانه 5.7 میلی‌متر بوده این رقم در متوسط بلندمدت 34.4 میلی‌متر بوده است که کاهشی در حدود 83 درصد را نشان می‌دهد.

وی افزود: سطح آب دریاچه سد امیرکبیر حدود 50 متر پایین‌تر از تراز بیشترین بهره‌برداری می‌باشد و باتوجه به کاهش شدید بارندگی در سال جاری و خشکسالی در 2 سال گذشته از همه مردم درخواست داریم در مصرف آب صرفه‌جویی و الگوی مصرف را رعایت کنند.
https://jahannews.com/vdcexv8vvjh8zoi.b9bj.html
jahannews.com/vdcexv8vvjh8zoi.b9bj.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سید
Iran, Islamic Republic of
اللهم صلی علی محمد و آل محمد(ص)
همه مردم ایران این ذکر رو بگویند مطمئن باشند خداوند در رحمتش باز خواهد شد انشاالله