کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مردم اصفهان با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند

22 آبان 1401 ساعت 13:05

معاون سیاسی‌ استاندار‌ اصفهان با اشاره به ۲۵ آبان ماه‌ "روز اصفهان" گفت: نمایندگانی از اقشار مختلف مردم استان اصفهان، در این ایام و به مناسبت این روز ویژه، ضمن حضور در محضر رهبر معظم انقلاب، بیعت مجدد خودشان را با معظم له اعلام می‌کنند.


به گزارش جهان نیوز به نقل از پایگاه خبری استانداری اصفهان، محمدرضا جان‌نثاری اظهار داشت: نمایندگانی از اقشار مختلف مردم استان اصفهان، در این ایام و به مناسبت این روز ویژه، ضمن حضور در محضر رهبر معظم انقلاب، بیعت مجدد خودشان را با معظم له اعلام خواهند کرد.

وی افزود: در سال‌های گذشته و به دنبال شیوع بیماری کرونا، به جهت حفظ سلامت مراجعان، محدودیت‌هایی در دیدارهای عمومی با رهبر معظم انقلاب درنظر گرفته شد؛ اما اکنون بسیار خرسندیم که با گذر از روزهای شیوع گسترده این بیماری، دیدارها با رهبر معظم انقلاب به صورت حضوری و البته با جمعیت بسیار محدود در حال برگزاری است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان بیان کرد: به دنبال درخواست‌های مکرر اقشار مختلف مردم انقلابی استان به ویژه علما، خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، نویدهایی برای دیدار با رهبر معظم انقلاب طی روزهای آینده داده شده است که امیدواریم طبق وعده‌ها، تعداد محدودی از نمایندگان قشرهای مختلف مردم استان اصفهان بتوانند با مقام معظم رهبری دیدار داشته باشند.

وی تصریح کرد: چگونگی این دیدار و جزییات بیشتر در حال پیگیری است و به محض اطلاع به سمع و نظر مردم مشتاق، ولایتمدار و انقلابی استان اصفهان خواهد رسید.


کد مطلب: 818780

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/818780/مردم-اصفهان-رهبر-انقلاب-دیدار-می-کنند

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com