سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۰

چرا بازنشستگی رونالدو به تاخیر افتاد؟

يکشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۰۳:۱۹
کد مطلب: 818713
رونالدو به دلیل اینکه مسی نتوانست توپ طلای ۲۰۱۸ را تصاحب کند، بازنشستگی اش را به تاخیر انداخت.
چرا بازنشستگی رونالدو به تاخیر افتاد؟
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسکانیوز، به تازگی مصاحبه‌ای از سوی رونالدو منتشر شده است که در آن مدعی شده بود در صورتی که مسی بنتواند توپ طلای سال ۲۰۱۸ را تصاحب کند او خود را بازنشسته خواهد کرد.

اما در آن سال لوکا مودریچ موفق شد توپ طلا را به دست آورد تا رونالدو برای بازنشستگی تجدید نظر کند.
 
رونالدو سال ۴ سال قبل پس از ۹ سال حضور در رئال مادرید و در حالی که به تازگی چهارمین قهرمانی‌اش در لیگ قهرمانان را با این تیم برده بود، به یوونتوس پیوست، اما سه سال حضورش در این تیم فقط با دو قهرمانی در سری A همراه شد و تیمش در لیگ قهرمانان نتوانست از مرحله یک چهارم نهایی بالاتر برود.

به نظر رونالدو تغییر تیم سبب شد که او با وجود تأثیر بسزایی که در قهرمانی کهکشانی‌ها در اروپا داشت، نتواند توپ طلای سال ۲۰۱۸ را کسب کند.

تیری مارشان، یک خبرنگار فرانسوی به تازگی شرح حالی جدید از رونالدو منتشر کرده که در آن ۹ مصاحبه اختصاصی با سوپراستار پرتغالی هم دیده می‌شود، کسی که این روزها دارد خودش را برای حضور در پنجمین جام جهانی دوران بازیگری‌اش آماده می‌کند.

رونالدو در یکی از مصاحبه‌ها درباره دوران حضورش در یوونتوس و رقابتی که با لیونل مسی بر سر کسب توپ طلا داشت، صحبت کرده است.

در کتاب تیری مارشان به نقل از رونالدو آمده است: ماندن در حباب زمانی که روی دور موفقیت باشید، کار بسیار آسانی است.

در چنین شرایطی کار راحت‌تر آن است که از منطقه امن خارج نشود. من، اما جرأت کردم به تورین بروم، تیمم را عوض کنم و در لیگ و کشورش جدید بازی کنم.

خودم را به خطر انداختم و مطمئنم که قبول آن ریسک باعث شد که توپ طلا را از دست بدهم.

من حسرت چیزی را نمی‌خورم، اما فکر می‌کنم اگر امسال مسی توپ طلا را ببرد، من فوتبال را برای همیشه کنار بگذارم.

توپ طلای سال ۲۰۱۸ به رونالدو که یکی از سه نامزد نهایی آن بود نرسید، اما به مسی هم تعلق نگرفت چرا که لوکا مودریچ هافبک کروات کهکشانی‌ها به عنوان برنده انتخاب شد و رونالدو پس از او دوم شد.

البته از آن زمان مسی دو بار دیگر در سال‌های ۲۰۱۹ و ۲۰۲۱ توپ طلا را برد و حالا هفت توپ طلا دارد در حالی که رونالدو ۵ بار این جایزه را کسب کرده است.
https://jahannews.com/vdcfycdcmw6dyea.igiw.html
jahannews.com/vdcfycdcmw6dyea.igiw.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *