جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

بلژیک یک قطعنامه ضد ایرانی در حمایت از اغتشاشگران تصویب کرد

يکشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۰۱:۱۲
کد مطلب: 818629
یک نماینده ایرانی ـ بلژیکی امروز جمعه خبر داد که پارلمان بلژیک در حمایت از اغتشاشگران یک قطعنامه ضدایرانی را به تصویب رسانده است.
بلژیک یک قطعنامه ضد ایرانی تصویب کرد
به گزارش جهان نيوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، «دریا صفایی» نماینده ایرانی ـ بلژیکی امروز جمعه در صفحه توئیتر خود نوشت: «قطعنامه در حمایت از زنان ایرانی در پارلمان بلژیک به تصویب رسید. ایرانیان لایق آینده‌ای بهتر هستند. آن‌ها جان‌شان را به خطر انداخته‌اند.»
 
وی هم صدا با سایر کشور‌های غربی در سخنانی مداخله‌جویانه نوشت: «این وظیفه ماست که با تمام توان به حمایت از آن‌ها بپردازیم.»

در همین راستا و در ادامه دخالت‌های آشکار کشور‌های غربی، «آنالنا بائربوک»، وزیرخارجه آلمان شامگاه چهارشنبه در حساب کاربری خود در توئیتر با بیانی غیردیپلماتیک با اشاره به تحولات ایران نوشت: «ما تسلیم نمی‌شویم. ما نه فقط امروز، بلکه تا زمانی که لازم باشد، در کنار مردان و زنان ایران هستیم. ما صدای آن‌ها را به جهان منتقل می‌کنیم.»

وزیرخارجه آلمان حتی را پایش را فراتر گذاشت و در ادامه ادعا کرد: «۴ هفته پس از مرگ جینا مهسا امینی، تحریم‌های اتحادیه اروپا را علیه مسئولین سرکوب وحشیانه اعتراضات در ایران صادر کردیم. ما در حال کار روی بسته بعدی تحریم‌ها هستیم.»

نماینده دولت آلمان همچنین مدعی شد: «در عین حال، ما در تلاش هستیم تا اطمینان حاصل کنیم که یک جلسه ویژه درباره ایران در شورای حقوق بشر سازمان ملل برگزار می‌شود و مکانیسم تحقیق الزامی است. زیرا ما گوش می‌دهیم و می‌دانیم که چقدر برای قربانیان مهم است که مسئولین پاسخگو باشند.»
https://jahannews.com/vdcb5wbw9rhb80p.uiur.html
jahannews.com/vdcb5wbw9rhb80p.uiur.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *