پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۵

جنگ زرگری دو رسانه تروریست بالا گرفت

شنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۰۷
کد مطلب: 818616
پپس از انتشار فایل صوتی خبرنگار بی‌بی‌سی فارسی، اینترنشنال که نقشه‌های خود را توسط بازوی دیگر اپوزیسیون نقش بر آب می‌بیند، گزارش تندی را علیه رعنا رحیم‌پور و بی‌بی‌سی فارسی منتشر می‌کند.
جنگ زرگری دو رسانه تروریست بالا گرفت
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، پس از انتشار فایل صوتی خبرنگار بی‌بی‌سی فارسی، اینترنشنال که نقشه‌های خود را توسط بازوی دیگر اپوزیسیون نقش بر آب می‌بیند، گزارش تندی را علیه رعنا رحیم‌پور و بی‌بی‌سی فارسی منتشر می‌کند.

اینترنشنال گزارش خود را با این جمله آغاز می‌کند: «وکیل مدافع شیطان یا خبرنگار بی‌طرف بی‌بی‌سی»، سپس هرگونه سندی علیه او دارد و ندارد را روی دایره می‌ریزد.

اینترنشنال از حمله به شخصیت رعنا رحیم‌پور تا انتشار تصاویر قدیمی او، هرکاری می‌کند تا دعوای حیاتی‌شان را نمایش دهد. در ادامه این گزارش هم اینترنشنال ادعا می‌کند بی‌بی‌سی با پول مالیات مردم بریتانیا و کارکنان اینترنشنال اداره می‌شود و اینکه سکوت مدیران بی‌بی‌سی دربرابر مواضع خبرنگارشان، یعنی تایید آن.
 
https://jahannews.com/vdchz6n6-23nz-d.tft2.html
jahannews.com/vdchz6n6-23nz-d.tft2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
مشکل این رسانه ها نیست! فقط و فقط صداوسیمای ماست، .
عبدالله
Iran, Islamic Republic of
واقعٱ اگه صدا و سیما برنامه متنوع و سریالهای خوبی درست می کرد و برای مردم تنوع در پخش ایجاد می کرد خیلی کم و اندک مردم به تماشای افکار پلید انور آبی‌های نگاه میکردند....
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
سلام عزیزان
ایران مقتدر انقدر قوی شده که نیازی نیست خبر فیلم بازی کردن این گروه ها را بیان کنید
Iran, Islamic Republic of
شما را به خدا درباره ترویج بی حیایی توسط این رسانه ها هم کلیپ تهیه شود،.1
Iran, Islamic Republic of
.....