کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دستگیری ۸ جاسوس رژیم صهیونیستی در قطر

20 آبان 1401 ساعت 18:00

قطر هشت نفر از کارکنان سابق نیروی دریایی هند را به اتهام جاسوسی برای رژیم صهیونیستی دستگیر کرد.


به گزارش جهان نیوز به نقل از خبرگزاری دانشجو، رسانه‌های عبری در گزارش‌هایی خبر دادند که مقامات کشور قطر افسران سابقی از نیروی دریایی هند را به اتهام جاسوسی برای رژیم صهیونیستی دستگیر کرده‌اند.

طبق گزارش وبگاه شبکه «المیادین»، رسانه‌های اسرائیلی در گزارش‌های خود آورده‌اند که «مقامات قطر اخیراً افسران سابق هندی را به ظن جاسوسی برای اشغالگری اسرائیل دستگیر کرده‌اند».

روزنامه اسرائیلی «جروزالم پست» در این باره نوشت: هشت افسر سابق نیروی دریایی هند به ظن جاسوسی برای «اسرائیل» در قطر دستگیر شدند.

بر اساس گزارش‌های رسانه‌ای، یک مقام عالی‌رتبه از هند ماه گذشته در بحبوحه تلاش‌ها برای آزادی هشت افسر سابق به دوحه سفر کرده است.

این گزارش‌ها فاش می‌کنند که هشت مظنون دستگیرشده از کارکنان یک شرکت خصوصی هستند که در حوزه نیروی دریایی به قطری‌ها آموزش و خدمات ارائه می‌دهد».

این در حالی است که روزنامه هندی «ایندین اکسپرس» ضمن انتشار این خبر که «اطلاعات قطر ۷۲ روز پیش، هشت پرسنل نیروی دریایی هند را در قطر دستگیر کرد»، گفته بود: هدف ازسفر مقام هندی در پایان ماه اکتبر به دوحه، کمک به مقامات سفارت کشورش در آزادی این افراد دستگیر شده بوده است.

پیش‌تر اخباری مبنی بر شناسایی و دستگیری جاسوسان اسرائیلی در برخی از کشور‌های منطقه نظیر لبنان و عربستان و حتی در غزه منتشر شده بود.


کد مطلب: 818572

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/818572/دستگیری-۸-جاسوس-رژیم-صهیونیستی-قطر

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com