جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۲

۹۹ درصد نانوایی‌های کشور به کارتخوان مجهز شدند

جمعه ۲۰ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۳۰
کد مطلب: 818538
شرکت بازرگانی دولتی ایران اعلام کرد: ۹۹ درصد واحد‌های نانوایی به کارتخوان مجهز شده‌اند که با اجرای فاز دیگر این طرح، هدررفت حوزه آرد و گندم به حداقل می‌رسد.
۹۹ درصد نانوایی‌های کشور به کارتخوان مجهز شدند
به گزارش جهان نيوز به نقل از مرکز اطلاع رسانی شرکت بازرگانی دولتی ایران؛ محمد حسن جلالی مدیرکل هماهنگی و نظارت آرد و نان بازرگانی دولتی گفت: بنابر آمار تاکنون 99 درصد واحد‌های نانوایی به کارتخوان مجهز شده‌اند و یک درصد مشکل مالکیتی دارند.

وی  با بیان اینکه عملیات فازبندی اجرای طرح هوشمندسازی در هیچ یک از استان‌ها کامل نشده است، افزود: با اجرای طرح هوشمندسازی واحد‌های نانوایی تغییری در سهمیه ایجاد نشده و تنها جابه‌جایی در سهمیه واحد‌های کم فعالیت اتفاق افتاده است.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر امور آرد و نان بازرگانی دولتی گفت: تا زمانیکه طرح هوشمندسازی به طور کامل اتفاق نیفتد، نمی‌توان درصدی از صرفه جویی آرد و گندم اعلام کرد.

جلالی گفت: با اجرای طرح هوشمندسازی تغییری در قیمت نان برای مصرف کننده ایجاد نمی‌شود و مابه‌التفاوت قیمت یارانه‌ای و تمام شده توسط دولت به نانوایی‌ها پرداخت می‌شود.
 
https://jahannews.com/vdcaeanaa49n6m1.k5k4.html
jahannews.com/vdcaeanaa49n6m1.k5k4.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
99 درصد نانوایی های اطراف میدان کتاب و خیابان کوهستان سعادت آباد تهران گرانفروشی نان دارند و از دستگاه کارتخوان استاندارد استفاده نمی کنند. 124 هم شکایت کردیم بعد ار 2 ماه هنوز رسیدگی نکردند. ضمنا تمام نانوایی ها محله با هم هماهنگ و در ارتباط هستند.
مرصاد
Denmark
با کلی هزینه و برای سرو سامان دادن ، به کارتخوانهای ویژه مجهز شدند ! اما با عدم نظارت دقیق ، باز ؛ نان نرخهای متعدد دارد ! باز از کارتخوانهای معمولی نیز ، استفاده میشود ! نظارت درست باید اعمال شود !!