جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

کی‌روش:‌ می‌خواهیم در جام جهانی لذت ببریم

چهارشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۲۵
کد مطلب: 818437
بهترین آماده سازی را نداشتیم اما نگاهمان واقع گرایانه بود، الان می خواهیم در جام جهانی بازی کنیم و لذت ببریم.
کی‌روش:‌ می‌خواهیم در جام جهانی لذت ببریم
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، کارلوس کی‌روش در حاشیه تمرین امروز تیم ملی فوتبال کشورمان در مورد بازی با نیکاراگوئه، اظهار داشت: برای ما یک روز کاری خواهد بود. بازی با تونس جزئی از برنامه تمرینی ما خواهد بود. همانطور که می‌دانید چند بازیکن در اردوی تهران بیشتر نداریم. با یکسری از بازیکنان جوان کار می‌کنم که به اعتقاد من آینده فوتبال ایران در جام جهانی 2026 خواهند بود. بازی با نیکاراگوئه بازی‌آماده سازی ما خواهد بود. تلاش می‌کنیم آماده شویم. اکثر بازیکنان بازی نمی‌کنند.

*مهمترین مسئله بازی دادن به 10 بازیکن تیم ملی است
سرمربی تیم ملی گفت: 10 بازیکن بزرگسال همراه خواهیم داشت. مهمترین مساله این است بتوانیم فردا به این 10 بازیکن فرصت بازی بدهیم.

*پیراهن تیم ملی مورد قبول من است
کی روش در خصوص اینکه آیا پیراهن رونمایی شده تیم ملی مورد تایید او قرار دارد، عنوان کرد: بله من با فدراسیون و اسپانسر (تولید کننده البسه)بودم وهمه چیز مورد قبول است.

*به جزئیات بسیار پایبند هستم
وی در خصوص اینکه چه صحبت‌هایی با رئیس فدراسیون فوتبال داشته، گفت: ما همیشه ملاقات‌ها و جلساتی با رئیس فدراسیون فوتبال، نبی و مدیر تیم ملی داریم. در این جلسات به تمام مسائل مخصوصا جزئیات توجه می‌کنیم. همانطور که می‌دانید من به جزئیات بسیار پایند هستم و علاقه دارم به صورت خیلی خوب پیاده شوند. همه مسائئل را از لحاظ لجستیک، تدارکات، دپارتمان پزشکی و دپارتمان آنالیز را پیگیری می‌کنیم. همانطور که دیدید برونو که یکی از دوستان من است دیروز کمک کردن به من را شروع کرد. او بازی‌های ما را رصد کرد. همینطور مارکار آقاجانیان در این مساله به ما کمک خواهد کرد. او به تیم ملی آمریکا نزدیک بوده و برای ما پیگیری کرده است و از کمک او هم استفاده می‌کنیم.

* شرایط ایران با سایر تیم‌ها متفاوت است
کی‌روش در خصوص اینکه لیست نهایی دیگر تیم‌های اعلام شده اما لیست نهایی تیم ملی ایران هنوز مشخص نیست، گفت: این در‌ مورد تیم‌های ملی مختلف طبیعی است. اکثر تیم‌ها مانند برزیل بازیکنان‌شان الان مشغول بازی هستند. یا تیم ملی قطر، عربستان یا ولز در اردو هستند و کارشان را پیگیری می‌کنند. شرایط ما متفاوت است چون یکسری بازیکنان را اینجا در اختیار داریم و نصف تیم هم خارج از کشور بازی می‌کنند و در اختیار نیستند. به همین خاطر شرایط متفاوت احتیاج دارد راهکار متفاوت داشته باشید. راهکار ما متفاوت است و سعی می‌کنیم تیم به بهترین نحو آماده شود.

*وضعیت سردار آزمون را از نزدیک پیگیری می کنیم
سرمربی تیم ملی در خصوص وضعیت سردار آزمون و دیگر لژیونرها، اظهار داشت: همانطور که قبلا هم گفتم سردار آزمون در حال حاضر کارش را در باشگاهش ادامه می‌دهد. کاملا تحت نظر مجموعه بایرلورکوزن است. ما هم البته مسائل را از نزدیک پیگیری می‌کنیم. یکی از مربیان ما و کادر شخصی من آنجا مسائل و کار سردار را پیگیری می‌کند. کنار او هست.

*دستیارانم را فرستادم تا لژیونرها از نظر روحی و فیزیکی دربهترین شرایط قرار بگیرند
وی افزود: همانطور که می‌دانید بعضی ازبازیکنان ما مانند مهدی طارمی و میلاد محمدی بازی می‌کنند اما یکسری دیگر از بازیکنان مانند جهانبخش و قدوس متاسفانه در اکثر بازی‌های باشگاهشان بازی نمی‌کنند. به همین خاطر کاری که من انجام دادم، از کادر شخصی خودم، دستیاران شخصی خودم همانند میکائیل، نیکو و برونو را فرستادم که نزدیک بازیکنان باشند. از لحاظ روحی و فیزیکی و تمرینات تاکتیکی به بازیکنان کمک کنند. همانطور که بازیکنان در باشگاهشان هستند ما هم به شرایطشان نظارت می‌کنیم که بتوانند از نظر روحی و فیزیکی دربهترین شرایط قرار بگیرند.

*بهترین آماده سازی را نداریم اما می خواهیم در جام جهانی بازی کنیم و لذت ببریم
وی با بیان اینکه در پایان پیرامون آماده سازی تیم ملی دوست دارم این نکته را اضافه کنم، گفت: آیا این شرایط آماده سازی صحیحی است؟ خیر. آیا این بهترین آماده سازی است؟ خیر. ولی این یک نگاه واقع گرایانه بود برای دستیابی به کارهایی که بتوانیم انجام بدهیم. کاری که تلاش کردیم این بود که بتوانیم خط مقدم‌مان را تا سرحد توان پوشش بدهیم. الان باید برویم، بازی کنیم و لذت ببریم.
https://jahannews.com/vdcipvavyt1az52.cbct.html
jahannews.com/vdcipvavyt1az52.cbct.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *