جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱

جایگزین چندش آور آنتی بیوتیک

چهارشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۲۷
کد مطلب: 818414
چسباندن کرم‌های حشره روی زخم‌های عفونی نیاز به استفاده از آنتی‌بیوتیک‌ها را از بین می‌برد.
جایگزین چندش آور آنتی بیوتیک
به گزارش جهان نيوز به نقل از خراسان، گروهی از محققان در مطالعه اخیرشان اظهار کردند مصرف آنتی بیوتیک‌ها را فراموش کنید و به جای آن کرم‌های حشره(MAGGOTS) را امتحان کنید؛ چرا که برخی در دوران جنگ جهانی اول برای درمان زخم از آن‌ها استفاده می‌کردند.

برای بسیاری از افراد، کرم‌های حشره فقط لاروهای در حال پیچ و تاب خوردن مرتبط با اجساد مرده و پوسیده هستند، اما این موضوع پزشکان سرویس سلامت ملی بریتانیا(NHS) را که به طور فزاینده‌ای برای درمان زخم‌ها و پیشگیری از عفونت به استفاده از آن ها متوسل شده‌اند، ناامید نکرده است. این درمان که در طول جنگ جهانی اول از آن استفاده می‌شد، نشان می‌دهد که کرم‌های حشره روی پوست در کیسه‌هایی همانند چای کیسه‌ای قرار دارند و در آنجا هر بافت مرده‌‌ای را می‌خورند و به ظاهر مولکول‌های ضدمیکروبی ترشح می‌کنند.

پزشکان امیدوارند که این درمان بتواند به مقابله با تهدید جهانی ابر میکروب‌ها کمک کند، بحرانی که بالقوه تأثیر فاجعه باری بر جامعه دارد که از نظر شدت به تروریسم و تغییرات آب و هوایی تشبیه شده است. چسباندن کرم‌های حشره روی زخم‌های عفونی نیاز به استفاده از آنتی‌بیوتیک‌ها را از بین می‌برد.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.
https://jahannews.com/vdcdfj0joyt0fo6.2a2y.html
jahannews.com/vdcdfj0joyt0fo6.2a2y.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سید رزاق امیری
Iran, Islamic Republic of
همان طور که زالو درمانی چندش آور نیست کرم درمانی هم قابل تحمل است و مشکل زیادی ندارد.