پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

عیادت قالیباف از مجروحان نیروی انتظامی

سه شنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۲۱
کد مطلب: 818289
رییس مجلس شورای اسلامی ضمن عیادت از تعدادی از مجروحان نیروی انتظامی که در اغتشاشات اخیر مجروح شده اند و دلجویی از آنان بر نقش فراجا در تامین امنیت کشور بر مقابله قاطع با داعش‌سازی نوین در کشور تاکید کرد.
عیادت قالیباف از مجروحان نیروی انتظامی
به گزارش جهان نيوز، محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی شامگاه دوشنبه با حضور در بیمارستان ولیعصر (عج) تهران از تعدادی از مجروحان نیروی انتظامی در حوادث اخیر عیادت و دلجویی کرد.

وی در این دیدار با تعدادی از مجروحان نیروی انتظامی در جریان اغتشاشات اخیر گفتگو کرد و ضمن آرزوی بهبودی عاجل برای پرسنل خدوم نیرو‌های انتظامی، از نزدیک در جریان روند درمانی آن‌ها قرار گرفت.

قالیباف با اشاره به نقش مهم نیروی انتظامی در تامین امنیت کشور و مقابله با ناامنی گفت: در این مدت شاهد بودیم که برخی با سوء استفاده از اعتراضات، با به خشونت کشاندن آن، به اموال عمومی و اموال مردم آسیب زده و دست به قتل و غارت زدند.

وی افزود: در چنین شرایطی نیروی انتظامی، بسیج و سایر نیرو‌های امنیتی در مقابله با این اغتشاگران جانفشانی کرد و تعدادی از این نیرو‌ها به فیض شهادت نیز نائل شدند.

رئیس مجلس تاکید کرد: اکنون که بیش از پیش آشکار شده که دشمن به دنبال تبدیل اعتراض به اغتشاش و جنایت و داعش سازی نوین در کشور است، مردم خواستار پایان مماشات با اغتشاشگران و برخورد قاطع و متناسب با جرم، با کسانی هستند که به جان و مال مردم بیگناه تعدی و تعرض و همچون داعش فیلم جنایت خود را با افتخار منتشر می‌کنند.

وی در پایان گفت: همه ما باید قدردان رشادت‌ها و ایثارگری کسانی باشیم که در این مدت مقابل اغتشاگران ایستادند و مظلومانه به شهادت رسیدند و جان خود را فدا کردند تا آرامش و امنیت کشور تامین شود.
https://jahannews.com/vdcdjj0jnyt0fx6.2a2y.html
jahannews.com/vdcdjj0jnyt0fx6.2a2y.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *