جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۳

ترامپ: منتظر یک «خبر خیلی مهم» باشید

سه شنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۵۲
کد مطلب: 818272
رئیس جمهور سابق آمریکا در بحبوحه انتخابات میان‌دوره‌ای کنگره این کشور که امروز (سه‌شنبه) برگزار می‌شود، مدعی شد که هفته آینده «خبری خیلی بزرگ» را اعلام خواهد کرد.
ترامپ: منتظر یک «خبر خیلی مهم» باشید
به گزارش جهان نيوز به نقل از خبرگزاری دانشجو، دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا در حالی که این کشور در گرماگرم انتخابات میان‌دوره‌ای کنگره به سر می‌برد، مدعی شد که هفته آینده از خبر خیلی مهمی را از عمارتش در فلوریدا اطلاع‌رسانی خواهد کرد.

ترامپ در جریان یک گردهمایی در دِیتون در ایالت اوهایو، گفت: نه اینکه حواسمان از انتخابات بسیار مهم و حیاتی (کنگره) پرت شود و با نهایت قاطعیت می‌گویم که این انتخابات، ناجی کشور است، اما قصد دارم سه‌شنبه ۱۵ نوامبر، خبر خیلی مهمی را از مار-ئه-لاگو در پالم بیچ فلوریدا اعلام کنم.

اقامتگاه ترامپ در فلوریدا، همان عمارتی است که در پی یورش اخیر پلیس فدرال آمریکا (اف‌بی‌آی)، جنجال‌آفرین شد و مأموران این نهاد اجرایی، حجم زیادی از اسناد طبقه‌بندی‌شده اعم از محرمانه و فوق محرمانه کشف و ضبط کردند.

هرچند ترامپ جزئیات بیشتری درباره خبر مهمش ارائه نکرد، اما گزارش‌ها حاکی از آن است که وی به‌زودی برای حضور در انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا، اعلام نامزدی خواهد کرد و این در حالی است که تارنمای «آکسیسوس» هفته گذشته به نقل از نزدیکان مدعی شد که آن‌ها ۱۴ نوامبر را برای شروع کارزار انتخاباتی انتخاب کرده‌اند.

بازگشت احتمالی ترامپ به سیاست با کرسی ریاست جمهوری آمریکا، بدون شک جنجال‌برانگیز خواهد بود، زیرا وی در نخستین دوره حضورش در کاخ سفید، دوبار استیضاح شد و مخالفانش در حزب دموکرات، انتقاد‌ها و اتهامات زیادی را علیه وی مطرح کرده و بسیاری بابت یورش خشونت‌بار حامیان ترامپ به ساختمان کنگره در ششم ژانویه ۲۰۲۱، همچنان وی را مقصر و عامل اصلی آشوب می‌دانند.
https://jahannews.com/vdcfecdc0w6dy0a.igiw.html
jahannews.com/vdcfecdc0w6dy0a.igiw.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
راست میگه طفلک قراره به زودی توسط سربازان گمنام به درک واصل بشه
انتقام بزرگ در راه است
Iran, Islamic Republic of
یاد خبرهای بزرگ محمد جواد آذری جهرمی رییس اداره شنود وزارت اطلاعات احمدی نژاد و وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دولت حسن روحانی افتادم یادتان هست که با آب و تاب از یک اتفاق بزرگ صحبت می کرد که بعدا از لباس فضانوردی رونمایی کرد که بیشتر شبیه لباس راحتی دوران سربازی بود که زیر لباس نظامی می پوشیدیم .
یکبار دیگر هم از اتفاقی بزرگ در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات خبر رسانی کرد که بعدش از یک کوادکوپتر حامل یک بسته پستی رونمایی کرد که بیشتر شبیه اسباب بازی بچه ها بود تا یک طرح بزرگ نقل و انتقال پستی
فکر کنم خبر بزرگ ترامپ هم موش بزاید

البته یک خبر مهم در جامعه آمریکا هست و آنهم پیروزی و کسب اکثریت کرسی های مجلس نمایندگان و مجلس سنای کنگره آمریکا توسط جمهوری خواهان در انتخابات امروز است که یک افتضاح و شکست بزرگ برای دمکراتهای آمریکا است .
دادار
Iran, Islamic Republic of
فروپاشی ایالات متحده