پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۱

هشدار قوه‌قضائیه به اجاره دهندگان کارت ملی/ اخذ مالیات و قطع یارانه در انتظار خریداران ارز؟

دوشنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۳۱
کد مطلب: 818185
معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه از مردم خواست با توجه به مشاهده مواردی از سوءاستفاده دلالان از کارت ملی افراد برای خرید ارز با هدف سودجویی و تبعات این اقدام غیرقانونی برای دارنده کارت، دقت لازم را داشته باشند.
اخذ مالیات و قطع یارانه در انتظار خریداران ارز؟
به گزارش جهان نيوز، با پیام هشدار معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه درباره سوءاستفاده دلالان از کارت ملی افراد برای خرید ارز و ارسال اطلاعات دارندگان کارت ملی به سازمان‌های هدفمندی یارانه‌ها و سازمان امور مالیاتی به نظر می‌رسد تبعات مالی برای این افراد در پیش خواهد بود.
 
در پیامکی که از روز گذشته معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه ارسال کرده آمده است:‌

هموطن گرامی، با توجه به مشاهده مواردی از سوءاستفاده دلالان از کارت ملی افراد برای خرید ارز با هدف سودجویی و تبعات این اقدام غیرقانونی برای دارنده کارت، دقت داشته باشید خرید ارز صرفا برای مصارف شخصی صورت گیرد.

بدیهی است اطلاعات هویتی خریداران برای سازمان هدفمندی یارانه‌ها و سازمان امور مالیاتی ارسال خواهد شد و تبعات عدم رعایت ضوابط مقرر در قانون مبارزه با پولشویی و قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز بر عهده دارنده کارت ملی خواهد بود.
 
https://jahannews.com/vdcivvavwt1azz2.cbct.html
jahannews.com/vdcivvavwt1azz2.cbct.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


یه هم وطن
Iran, Islamic Republic of
آقای مسئول محترم،کسی که کارت ملیشو رو به خاطر 500 هزار تومن اجاره میده(چیزی برای از دست دادن نداره) تا بلکه بتونه گوشه ای از مشکلات خانواده اش رو حل کنه اونم به خاطر این شرایطی که به وجود آمده نه تنها مستوجب برخورد قهری و قطع یارانه نیست بلکه فکر عاجلی باید برای این قشر از جامعه شود..