شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۱

واکنش کنعانی به پرتاب ماهواره‌بر قائم

دوشنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۱۰
کد مطلب: 818182
سخنگوی وزارت امور خارجه پرتاب موفقیت آمیز ماهواره‌بر قائم ۱۰۰ را نمایش دیگری از اقتدار ملی و توانمندی جوانان دانشمند ایرانی در فتح قله‌های علم و فناوری‌های نوین زیر سایه تحریم‌ها و فشار‌های حداکثری خواند.
واکنش کنعانی به پرتاب ماهواره‌بر قائم
به گزارش جهان نيوز به نقل از خبرگزاری دانشجو، «ناصر کنعانی» سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (دوشنبه) ۱۶ آبان ماه در توئیتی پرتاب موفقیت‌آمیز ماهواره‌بر «قائم ۱۰۰» را نمایش دیگری از اقتدار ملی و توانمندی جوانان دانشمند ایران زمین در فتح قله‌های علم و فناوری‌های نوین، زیر سایه تحریم‌ها و فشار‌های حداکثری خواند.

وی گفت: این چیزی است که دشمنان شناخته شده ملت ایران را عصبانی و به هذیان گویی وادار می‌کند.

نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ۱۴ آبان ماه از پرتاب موفقیت آمیز زیرمداری ماهواره‌بر «قائم ۱۰۰» خبر داد. ماهواره بر سوخت جامد قائم ۱۰۰، ماهواره‌ای است که با سه مرحله سوخت جامد قادر خواهد بود ماهواره‌های با وزن ۸۰ کیلوگرم را در مدار ۵۰۰ کیلومتری از سطح زمین قرار دهد.

پرتاب این ماهواره‌بر واکنش آمریکا و رژیم صهیونیستی را به همراه داشت. سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به پرتاب «قائم ۱۰۰» ضمن طرح ادعا‌های تکراری گفت اینگونه اقدامات بی‌ثبات‌کننده است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی هم اذعان کردند مسؤولان این رژیم، پرتاب ماهواره‌بر «قائم ۱۰۰» را نمایش قدرت تهران می‌دانند و به شدت از این مسأله نگرانند.
https://jahannews.com/vdcfccdc0w6dyya.igiw.html
jahannews.com/vdcfccdc0w6dyya.igiw.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
اين ها همه درست در معيشت مردم و تعادل دخل وخرج مردم چقئر تاثير دارد اين پيشرفت ها ؟؟؟؟