شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۱
۴

آخرین وضعیت سرپرستی آرتین سرایداران

سه شنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۰۶:۴۳
کد مطلب: 818161
پاک‌فطرت آخرین وضعیت سرپرستی «آرتین سرایداران» کودکی که والدین خود را در حادثه تروریستی شاهچراغ از دست داد را تشریح کرد.
آخرین وضعیت سرپرستی آرتین سرایداران
به گزارش جهان نيوز به نقل از دفاع پرس، علیرضا پاک‌فطرت نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی  درخصوص آخرین وضعیت «آرتین سرایداران» کودکی که والدین خود را در حادثه تروریستی شاهچراغ از دست داد، اظهار داشت: شیراز یکی از فرهنگی‌ترین شهرهای ایران اسلامی است و به شکر خدا تاکنون افراد بسیار زیادی درخواست سرپرستی «آرتین سرایداران» را داده‌اند.

پاک‌فطرت تصریح کرد: بنده هم در دیداری که اخیراً با خانواده ایشان داشتم، عرض کردم، اگر لیاقت داشته باشم، می‌خواهم سرپرستی آرتین را بر عهده بگیرم و تمامی نیازهای او را برطرف کنم، اما تا جایی که اطلاع پیدا کردم خواهر ایشان که دختری جوان و در آستانه ازدواج است، بنا دارد سرپرستی آرتین را بر عهده ‌بگیرد.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی بار دیگر با تأکید بر اینکه افراد بسیار زیادی تا کنون درخواست سرپرستی آرتین را داده‌اند، گفت: بنده مجدداً به خانواده ایشان درخواست سرپرستی خود، بر آرتین را اعلام کردم، اما، بنظر می‌رسد که تصمیم خانواده‌ آرتین برای نگهداری او توسط خواهر و دامادشان قطعی است.

وی ادامه داد: محله سکونت آرتین در حاشیه شهر شیراز بود و بنده در پایان ملاقات خود شماره تماس خود را به خانواده ایشان دادم تا هر نیازی که داشته باشند در حد توان برایشان رفع کنم، البته که بنده معتقدم پدر و مادر آرتین سرایداران هیچگاه اجازه نمی‌دهند که فرزندشان بی‌سرپرست بماند و قطعاً فرزند خود را یاری می‌کنند.

پاک‌فطرت اظهار کرد: فرزندان شهدا انسان‌های بزرگی هستند و قطعاً آرتین هم در آینده فرد مفید و بزرگی برای جامعه خواهد شد.
https://jahannews.com/vdcce4q4s2bqss8.ala2.html
jahannews.com/vdcce4q4s2bqss8.ala2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
ای کاش آرتین رو بر سر مزار پدر و مادر و برادر می‌بردند تا باور می‌کرد که دیگر نمی‌آیند.
رضا
Iran, Islamic Republic of
آه. ای آرتین عزیز ما را نیز در غم خود شریک بدان.
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر شما انسان باوجدان، خدا رو شکر که هنوز دنیا از انسان و انسانیت و وجدان خالی نشده..... همه برای عاقبت بخیری آرتین عزیزم، دعا میکنیم