پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰
۱

بیرانوند: متحد شدیم تا از گروه‌مان صعود کنیم/ نگران نباشید، آمادۀ آماده هستم

يکشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۲۱
کد مطلب: 818059
دروازه‌بان تیم ملی فوتبال کشورمان از اتحاد بازیکنان تیم ملی یاد و ابراز امیدواری کرد این تیم برای اولین بار بتواند از گروه خود در جام جهانی صعود کند.
بیرانوند: متحد شدیم تا از گروه‌مان صعود کنیم
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، علیرضا بیرانوند در حاشیه تمرین امروز (یکشنبه) تیم ملی فوتبال کشورمان اظهار داشت: به جام جهانی نزدیک می‌شویم و تمرینات را پشت‌سر می‌گذاریم؛ البته به‌جز دو بازیکن، مابقی لژیونرها در تمرین نیستند. هفته دومی است که صبح و بعدازظهر تمرین می‌کنیم و شرایط خیلی خوب است و همه آماده هستند. ان‌شاءالله در این هفته هم با یک بازی دوستانه‌ای که پیشِ‌رو داریم به‌خوبی تمرینات را تمام کنیم و آماده جام جهانی شویم.

وی در مورد وضعیت آمادگی خودش و میزان شناختش از حریفان توضیح داد: خدا را شکر شرایط خودم مثل تمام بچه‌ها که تمرینات خوبی را پشت‌سر می‌گذارند، خوب است. همه آماده هستیم برای ارائه بازی‌های خیلی خوب که بتوانیم مردم را خوشحال کنیم. همه تیم‌ها را می‌شناسید، حریفان خیلی سختی هستند و کارمان خیلی دشوار است. ما متحد شدیم که این تاریخ را بسازیم و از گروه‌مان صعود کنیم، امیدوارم با تمریناتی که داریم و کادر فنی که زحمت می‌کشد این اتفاق برای تیم ملی بیفتد.

دروازه‌بان تیم ملی ایران در واکنش به این پرسش که او بازیکن باتجربه‌ای است و چقدر شانس صعود برای تیم ایران از گروهش قائل است، گفت: ما دور قبل خیلی شانس داشتیم و می‌توانستیم از گروه‌‌مان صعود کنیم. همان کادر هم برگشته است و شناخت خوبی از بچه‌ها دارد. هرچند زمان کمی وجود داشت، اما به‌هرحال کی‌روش در جام جهانی قبلی حضور داشت و بچه‌ها می‌دانند او از ما چه می‌خواهد که آنها را در بازی‌ها پیاده کنیم. مسلماً با توضیحات بیشتری که در این مدت داده شده است شانس زیادی داریم و با بازی‌های خوبی که مقابل سنگال و اوروگوئه انجام دادیم، خودمان هم امیدواریم، ان‌شاءالله مردم هم دعا می‌کنند تا بتوانیم از گروه‌مان صعود کنیم.

علیرضا بیرانوند درباره مصدومیتش نیز تصریح کرد: یک سال است هر کسی می‌آید می‌گوید مصدومیت! به‌نظرم عملکردم نشان می‌دهد من مصدومیت جزئی نمی‌گویم نداشتم، داشتم، اما یک مدت زیر نظر کادر پزشکی تیم ملی و پرسپولیس تمرینات اختصاصی انجام دادم. در پرسپولیس هم تا دقیقه 90 بازی می‌کردم و الآن شرایطم آمادۀ آماده است و نگران هیچ چیز نباشید، ان‌شاءالله بتوانیم همه را خوشحال کنیم.
https://jahannews.com/vdciwvav3t1azu2.cbct.html
jahannews.com/vdciwvav3t1azu2.cbct.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
با این بازیکنان که فکرشان ادا درآوردن و همراهی با حاشیه هاست صعود حتمی است. آزمون انصاری فر و ... همه سیاست بلد شدند
ندیدند کجا فیفا سیاسی بود ؟
شما نماینده این آب و خاک نیستید