جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۵

خبر خوب برای کی‌روش و ایران قبل از جام جهانی

شنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۲۱
کد مطلب: 817910
نشریه آلمانی خبر داد ستاره ایرانی لورکوزن از کمند مصدومیت رها شد و آماده حضور در جام جهانی است.
خبر خوب برای کی‌روش و ایران قبل از جام جهانی
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، سردار آزمون ستاره تیم ملی کشورمان در حال گذراندن دوران نقاهت خود است تا برای مسابقات جام جهانی 2022 قطر برسد.

نشریه «کیکر» آلمان خبری خوشحال کننده درباره سردار آزمون ستاره ایرانی بایرلورکوزن منتشر کرد و نوشت: سردار آزمون ممکن است هفته آینده به ترکیب بازگردد. این مهاجم اخیراً زیر نظر یک فیزیوتراپ اختصاصی در قطر روی بازگشت خود کار می‌کرد.


نشریه آلمانی در ادامه نوشت: این بازیکن ایرانی حدود چهار هفته پیش در حین تمرین دچار پارگی فیبر عضلانی ساق پا شد که ظاهرا اکنون بهبود یافته است.

به گزارش فارس، با اعلام نشریه آلمانی سردار آزمون بهبودی خود را کسب کرده و می تواند تیم ملی ایران را در جام جهانی 2022 قطر همراهی کند.
https://jahannews.com/vdcdf50jzyt0fn6.2a2y.html
jahannews.com/vdcdf50jzyt0fn6.2a2y.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
این یارو همچین کارآیی هم در تیم ملی نداره.
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
یکی از عوامل اغتشاشات اخیر در تحریک مردم ایشون هستند
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا خبر بسیار بدی بود، نه از این جهت که بهبود پیدا کرده که انشالله همیشه سلامت باشه بلکه از این جهت که متاسفانه آزمون در جام جهانی در ترکیب تیم حضور دارد چرا که وقتی ایشان سالم بود کار خاصی در ترکیب نمی کرد چه اینکه الان مصدوم است و چند ماه از میادین دور بوده که دیگه بدتر ضمن اینکه ایشان در باشگاه لورکوزن عملکرد قابل قبول و دفاعی نداشته
Iran, Islamic Republic of
......