سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰
۲

یک تیم مرتبط با موسسه آمریکایی تواناتک دستگیر شدند

چهارشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۳۱
کد مطلب: 817671
۳ نفر از عناصر فعال در اغتشاشات اخیر که در قالب "شهروند-خبرنگار" با موسسه آمریکایی (توانا تک و شبکه سعودی اینترنشنال) همکاری می‌کردند، شناسایی و دستگیر شدند.
یک تیم مرتبط با موسسه آمریکایی تواناتک دستگیر شدند
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، 3 نفر از عناصر فعال در اغتشاشات اخیر که در قالب "شهروند-خبرنگار" با موسسه آمریکایی (تواناتک و شبکه سعودی اینترنشنال) همکاری می کردند، شناسایی و دستگیر شدند.

بنابر اعلام یک منبع مطلع «ن.م»، «ی.ف» و «م.م» تاکنون مبالغ قابل توجهی پول از موسسه توانا و  اینترنشنال سعودی دریافت کرده و مأموریت های محوله را انجام دادند.

این منبع مطلع افزود که از جمله شگردهای مرتبطین موسسه و شبکه‌ی پیش گفته، استفاده از مدل پول شویی در دریافت پول از بیگانگان و اجرای روش «خبرشویی» در ارائه اخبار و اطلاعات به طرف خارجی است.

در روش خبرشویی، عنصر داخلی، محتوای مورد نظر عناصر خارجی را برای آن‌ها ارسال نمی‌کند (تا مشمول جرم ارسال اطلاعات و همکاری با بیگانگان نشود) بلکه اخبار و اطلاعات را در پایگاه های مشخص و از پیش هماهنگ شده با طرف خارجی قرار می‌دهد تا مورد بهره برداری طرف خارجی قرار گیرد.

شایان ذکر است که بیانیه مشترک اخیر وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیرامون اهداف موسسات آمریکایی مامور آموزش جنگ های ترکیبی و براندازی، از قبیل موسسه تواناتک مطالب مشروحی بیان کرده بود.
https://jahannews.com/vdchqqn6z23nz-d.tft2.html
jahannews.com/vdchqqn6z23nz-d.tft2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ایرانی
Iran, Islamic Republic of
.....
یاور
Iran, Islamic Republic of
وطن فروشی چه آسان !!!
در این شرایط غبارألود وطن دوست و از وطن دفاع کردن عین جهاد است.
ننگ به ستون پنجم دشمن