جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

حریفی که می تواند تیم ملی را در جام جهانی نگران کند/ کربکندی: کی روش شناخت خوبی از همگروه های ایران دارد

چهارشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۰۵:۲۵
کد مطلب: 817241
کارشناس فوتبال کشور گفت: کی روش شناخت خوبی از 3 تیم حاضر در گروه تیم ملی در جام جهانی دارد.
حریفی که تیم ملی را در جام جهانی نگران کند!
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، رسول کربکندی  در خصوص شرایط تیم ملی پس از بازی با اروگوئه و سنگال، اظهار داشت: بازی با سنگال من را مقداری نگران کرد چون اصلا ساختار دفاعی لازم را نداشتیم. تیم حریف به راحتی تا پشت محوطه جریمه ما می‌آمد و اگر بازیکن شوتزن داشتند قطعا بیشتر به ما گل می‌زدند.

وی افزود: آنچه از کی‌روش انتظار می‌رود که تیمش کار دفاعی خوبی داشته باشد را ندیدم اما با توجه به اینکه او زمان کمی را در اختیار داشت و حدود 95 درصد تیم ما لژیونر هستند، زمان اجرا شدن اهداف سرمربی کم است. با اینحال در دو بازی تدارکاتی پیش رو حداقل می‌شود این اهداف را تمرین کرد. اردوهایی که که هر هفته برگزار می‌شوند خوب است اما بیشتر بازیکنان اصلی تیم در ایران نیستند و دیرتر هم اضافه می‌شوند.

شاید دو بازی با نیکاراگوئه و تونس به هماهنگی و پیاده کردن برنامه‌های تاکتیکی کمک بیشتری کند. هر بازی می‌تواند مفید باشد چون شما تفکرات‌تان را تمرین می‌کنید. وقتی همه بازیکنان باشند سرمربی به ترکیب مدنظر و مرور کارهای تاکتیکی نزدیک‌تر می‌شود.

کارشناس فوتبال افزود: تیم ملی ما خط حمله خوبی دارد. از خط هافبک به جلو، شرایط خوب است اما در کار دفاعی خیلی قوی نیستیم. به خصوص در مرکز خط دفاعی که اگر حریفان فضا داشته باشند و جلو بیایند برای تیم ما خطرناک خواهد بود. شرایط ما در جام جهانی به شرایط حریفان هم بستگی دارد.

کربکندی گفت: باید ببینیم آن‌ها با چه میزان آمادگی وارد مسابقات می‌شوند. مثلا نباید فریب باخت آمریکا به ژاپن را خورد چون بازی‌های تدارکاتی خیلی شرایط یک تیم را نشان نمی‌دهد. در مجموع اگربتوانیم مقابل حریفان دفاع خوبی داشته باشیم، با توجه به خط حمله‌ای که داریم می‌توانیم روی ضد حملات یا شروع مجددها به گل برسیم ولی مهم این است که بتوانیم دروازه‌ خودی را بسته نگه داریم.

وی در خصوص اینکه بعد از بازی با اروگوئه بین اهالی فوتبال امیدواری زیادی برای صعود به وجود آمده و این باور ایجاد شده که می‌توانیم از این گروه سخت امتیاز بگیریم و به مرحله بعد برویم، اظهار داشت: نباید خیلی توقعات را بالا برد اما به هرحال بعد از این همه حضور در جام جهانی انتظار مردم این است که بتوانیم حداقل یک مرحله بالاتر برویم و بیشتر از سه بازی انجام بدهیم. بازی اول ما با انگلیس چه از نظر روحی-روانی و چه از نظر امتیازی، فوق العاده تعیین کننده است. ممکن است عده‌ای ولز را آسان بدانند اما من در مورد این تیم خیلی نگران‌تر هستم.

کارشناس فوتبال تصریح کرد: اما در مجموع سه تیمی هستند که کی‌روش شناخت خوبی از آن‌ها دارد. او کاریزمای خوبی هم دارد و جلوی خیلی از مشکلات را هم در تیم گرفت. این امیدواری برای همه وجود دارد که بتوانیم به مرحله بعد برویم. امیدوارم مثل دوره‌های قبل تیم ملی اگر هم صعود نکرد، رضایت عمومی را به دست بیاورد.
https://jahannews.com/vdcay0na649n6u1.k5k4.html
jahannews.com/vdcay0na649n6u1.k5k4.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *