چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰
۱

لادا؛ کراس اوور جدید روسی +عکس

يکشنبه ۸ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۳۸
کد مطلب: 817223
بخش روسی جوینت ونچر اکنون ادعا کرده است که یک کراس‌اوور بهتر از محصولات نیسان را با نشان لادا روانه بازار خواهد کرد.
کراس اوور جدید روسی +عکس
به گزارش جهان نيوز، کارخانه مشترک اتوواز و نیسان در سنت پترزبورگ، کراس‌اوورهای نیسان قشقایی و نیسان ایکس تریل را تولید می‌کرد. اتوواز موفق شد تا پیش از خروج نیسان، یکی از پلتفرم‌های این شرکت را خریداری کند. آن‌ها در حال حاضر مشغول تولید یک کراس‌اوور مقرون به صرفه براساس پلتفرم نیسان هستند که احتمالا در سال‌های ۲۰۲۴ یا ۲۰۲۵ به بازار خواهد آمد.

همان‌طور که انتظار می‌رفت، کراس‌اوور روسی لادا گلگیرهای پف کرده‌ای دارد که آن را از مدل‌های قبلی لادا به ارث برده است. طراحی قسمت جلو این خودرو نیز به کراس‌اوورهای فعلی نیسان شباهت دارد. قسمت عقب آن نیز بدون شک بازسازی دیگری از نیسان جوک محسوب می‌شود.

کراس‌اوور روسی-ژاپنی لادا از یک موتور ۱.۸ لیتری تنفس طبیعی قدیمی با ۱۲۲ اسب‌بخار قدرت بهره خواهد برد که پیش‌تر در خودروهای روسی نیز مورد استفاده قرار گرفته است. انتظار می‌رود این کراس‌اوور به دلیل پلتفرم ژاپنی خود، سیستم چهارچرخ محرک را ارائه دهد. خبرنگاران روسی احتمال می‌دهند قیمت این کراس‌اوور در محدوده یک میلیون و ۲۰۰ هزار روبل (۶۴۵ میلیون تومان) قرار گیرد.



https://jahannews.com/vdcau0nae49n6u1.k5k4.html
jahannews.com/vdcau0nae49n6u1.k5k4.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
ای کاش جای خودروسازان عهدشکن اروپایی ، از خودروسازان روسی در کشور استفاده می گردید.