سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰

بهترین برند اینورتر صنعتی در بازار

شنبه ۷ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۲۷
کد مطلب: 817196
 اینورتر چیست؟
اینورتر یک دستگاه الکترونیک قدرت است که جریان مستقیم را به متناوب تبدیل می کند. اینورترها فاقد قطعات متحرک بوده و در طیف وسیعی از کارها استفاده می شود. به طور مثال جهت تأمین جریان AC از منابع DC مانند باتری یا صفحه های خورشیدی. از جمله دیگر کاربردهای اینورتر می توان به کنترل سرعت موتور AC  سه فاز بدون این که توان و گشتاور موتور کاهش یابد اشاره کرد.

تفاوت اینورتر و سافت استارتر
سافت استارترها دستگاه هایی از جنس نیمه هادی هستند که درزمان راه اندازی و توقف موتورها از آن ها استفاده می شود که سبب شروع و پایان نرم برای موتور می شود به همین دیل مانع از ایجاد آسیب به قطعات موتور مانند بیرینگ، یاتاقان و گیربکس می شود.
اینورترها نیز نوعی از دستگاه های نیمه هادی می باشند که بیشترین کاربرد آن کنترل گشتاور و سرعت موتور با استفاده از تغییر فرکانس و ولتاژ سیم پیچ های موتور است.
همچنین سافت استارترهای سه فاز دارای 6 تریستور که هر کدام از سه قسمت گیت،کاتد و آند ساخته شده است که هرگاه یک پالس تحریک به گیت آن وارد گردد، جریان از آند به کاتد رفته و سپس به موتور اعمال می گردد.
در سوی دیگر اینورترها دارای سه جزء اصلی یکسو کننده، فیلتر و IGBT می باشند. برق شهری وارد قسمت یکسو کننده اینورترها می شود و سپس به وسیله مجموعه خازن ها و سلف صاف می گردد سپس وارد یک مجموعه 6 تایی از IGBT  ها شده که  میتواند دامنه و فرکانس ولتاژ AC را برای ما تغییر دهد.
 
اینورتر LS
اینورتر  LSدر دو سطح ولتاژفشار ضعیف و متوسط تولید می شوند.
  • ولتاژ ورودی تکفاز 200 تا 230 ولت (خروجی درایو 3 فاز 200 تا 230 ولت)
    ولتاژ ورودی سه فاز 200 تا 230 ولت (خروجی درایو 3 فاز 200 تا 230 ولت)
    ولتاژ ورودی سه فاز 380 تا 480 ولت (خروجی درایو 3 فاز 380 تا 480 ولت)
همچنین اینورتر فشار متوسط این برند در پنج رنج ولتاژی 3 کیلووات، 4 کیلووات، 6 کیلووات، 10 کیلووات و 11 کیلووات و تا توان 12.5 مگاولت آمپر، به بازار عرضه می گردند.
اینورتر ال اس را جهت کاربری های گوناگون صنعتی از جمله انواع ماشین آلات و کنترل فرآیندهای صنعتی بزرگ به کار میبرند.
اینورتر چینت
از جمله اینورترهای با کیفیت چینی می توان به اینورتر چینت اشاره کرد که دارای کیفیت بالا و قیمت مناسب می باشد. از ویژگی های اینورتر چینت می توان به سابقه استفاده آن در پروژه های دولتی اشاره کرد که سبب تمایز آن از دیگر برندها شده است.

ویژگی اینورترهای چینت
  • گشتاور بالا و دقیق
    کالیبره کردن اتوماتیک پارامترهای موتور
    عملکرد موثر فیلتر های ورودی جهت کاهش نویز
    عملکرد ذخیره سازی انرژی
    قابلیت کنترل چندین سرعت
    حفاظت کامل موتور
    سیستم خنک کننده هوشمند
 Chint-NVF2G-18.5-TS4-Three-Phase-Inverter.jpg
اینورتر اینوت
اینورتر اینوت در مدل های مختلف که متداول ترین آنها مدل های  GD10, GD20, GD200A و GD350 می باشد به بازار عرضه می گردند. تکنولوژی ساخت اولیه برند اینوت از آمریکا بوده که در چین ساخته می شود و از رنج توانی 0.25 کیلووات تا 450 کیلووات و به دو صورت تک فاز و سه فاز در کلاسهای ولتاژی 200 و 400 ولت در بازار ایران عرضه می شوند.

کاربرد اینورتر اینوت
  • نساجی
    پلاستیک
    چاپ
    معدن
    ماشین ابزار
    ساخت مواد
    صنایع غذایی
بیشتر بخوانید: همه چیز در مورد کلید منیاتوری پارس فانال

اینورتر اشنایدر
شرکت اشنایدر یک شرکت تولید کننده تجهیزات الکترونیکی چند ملیتی بوده که در زمینه های تولید تجهیزات الکترونیکی، مهندسی برق قدرت و تجهیزات تولید، توزیع و انتقال انرژی الکتریکی فعالیت می نماید که سازمان اصلی و اساس بنیادی آن در کشور فرانسه می باشد.
اینورتر اشنایدر بر اساس فاز به سه گروه تقسیم می شوند
  • اینورتر تک فاز به تک فاز اشنایدر - ورودی 220ولت، خروجی220ولت
    اینورتر تک فاز به سه فاز اشنایدر - ورودی 220ولت، خروجی سه تا 220 ولت
    اینورتر سه فاز به سه فاز اشنایدر - ورودی 380ولت، خروجی 380ولت

  •  
اینورتر ADT
اینورتر imaster  تولید شده در کشور کره جنوبی و با استفاده از تکنولوژی موفق شرکت ژاپنی فوجی  است که دارای گواهینامه CE و UL بین المللی می باشد.
اینورتر ADT در دو دسته اینورتر با ورودی تک فاز و خروجی سه فاز و اینورتر با ورودی سه فاز و خروجی سه فاز هستند. 
اینورتر iMASTER C1 - دارای PID کنترلر پیشرفته - گروه فنی مهندسی کارآ توان  صنعت
از جمله کاربردهای اینورتر ADT می توان به موارد زیر اشاره کرد
  • بوستر پمپ ها
    کاربری فن
    بالابرها و چرثقیل
    دستگاه بافندگی
    پمپ
    دستگاه چاپ
    نوار نقاله ها
 
اینورتر زیمنس
اینورتر زیمنس یا VFD در نسخه ها و سری های مختلف تولید می شوند که می توانند تمامی برنامه های مدرن صنعتی و نیازهای اساسی یک خط تولید اتوماسیون شده را برطرف نمایند. محدوده درایو زیمنس می تواند از درایوهای ارزان با ظرفیت های کوچک و کاربردی تا درایوهای بزرگتر و قدرتمند در محدوده مگاوات و بالاتر قرار بگیرد که سبب قدرت انتخاب بالا برای مصرف کنندگان می شود.

دسته بندی درایو های زیمنس
  • درایو زیمنس ولتاژ پایین
    درایو زیمنس ولتاژ متوسط
    درایو زیمنس کنترل موتور dc

  •  
جمع بندی
الکتروشایلی به عنوان قطب تامین کننده تجهیزات برق صنعتی و اتوماسیون، مطمئن ترین مرجع خرید محصولاتی نظیر اینورتر و درایو و سافت استار میباشد. قیمت مناسب، درصد تخفیف همکاری، محصول اصلی و اورجینال، گارانتی شرکتی و ارسال سریع و مطمئن از شاخصه های اصلی شرکت ایده گستر الکتروشایلی میباشد.
https://jahannews.com/vdcjhaeomuqevvz.fsfu.html
jahannews.com/vdcjhaeomuqevvz.fsfu.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *