جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
نماینده مردم تهران در مجلس:

اکثر نمایندگان مجلس مخالف استیضاح وزیر صمت هستند

شنبه ۷ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۲۱
کد مطلب: 817157
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اکثر نمایندگان مجلس مخالف استیضاح وزیر صمت هستند، گفت: عملکرد وزارت صمت هم در یک سال گذشته روند رو به رشدی را نشان می‌دهد.
اکثر نمایندگان مجلس مخالف استیضاح وزیر صمت هستند
به گزارش جهان نيوز، بیژن نوباوه وطن در گفتگو با ایرنا با اشاره به اعلام وصول طرح استیضاح وزیر صنعت معدن و تجارت در مجلس گفت: فضای مجلس به گونه‌ای است که اکثر نمایندگان مخالف استیضاح وزیر صمت هستند و رضایت اکثریت نمایندگان از عملکرد وزارت صمت مشهود است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: وزارت صمت در طول یک سال گذشته عملکرد بسیار خوبی داشته و حتی می‌توان گفت که بهترین عملکرد را در بین وزارتخانه های دولت سیزدهم داشته است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در طول یک سال گذشته ۳۰۰ هزار شغل توسط وزارت صمت ایجاد شده و عملکرد این وزارتخانه به ویژه در حوزه خودرو روند رو به رشدی را نشان می‌دهد.

نوباوه وطن خاطرنشان کرد: حدود ۱۷۰ هزار خودرو به دلیل نقص قطعه در پارکینگ ها یک شرکت های خودروسازی انبار شده بودند که امروز همه آنها تکمیل شده و به بازار عرضه شده اند و خودروهایی هم که تولید می شوند هیچ نقصی در تأمین قطعه ندارند.

وی افزود: طبق گزارش فاطمی امین ،تولید خودرو در یکسال گذشته رشد یک و هفت دهم درصدی داشته است بدون آنکه استقراض از بانک مرکزی برای رشد وتوسعه این صنعت انجام شود.

طرح استیضاح وزیر صمت در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی در روز چهارشنبه بیست و هفتم مهرماه اعلام وصول شد. جلسه علنی مجلس شورای اسلامی برای بررسی استیضاح سه‌شنبه ۱۰ آبان برگزار می‌شود.
https://jahannews.com/vdcgnu97uak9qq4.rpra.html
jahannews.com/vdcgnu97uak9qq4.rpra.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *