جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۲
۷

سانسور نام «آرتین و آرشام» در اینستاگرام

شنبه ۷ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۱۲
کد مطلب: 817143
کلیدواژه‌های آرتین و آرشام که اسم دو برادر کم سن و سال در حادثه تروریستی شاهچراغ هستند در اینستاگرام محدود شد!
سانسور نام «آرتین و آرشام» در اینستاگرام
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، اینستاگرام کلیدواژه‌های «آرتین و آرشام» که مربوط به دو برادر کم سن و سال حادثه تروریستی شاهچراغ می‌‌شود را محدود کرد!

محدودسازی نام دو مجروح و قربانی ترور توسط این پلتفرم آمریکایی در حالی است که اینستاگرام برای تبلیغ خشونت و ترور به نفع اغتشاش‌گران هیچ‌گونه محدودیتی ندارد.

این درحالی است که دیروز هم اینستاگرام کلیدواژه #شاهچراغ که برای همدردی با قربانیان حمله تروریستی اخیر توسط کاربران داغ شده بود را محدود کرده بود.
https://jahannews.com/vdcbazbwfrhb88p.uiur.html
jahannews.com/vdcbazbwfrhb88p.uiur.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Germany
اینهم یک نفاق دیگر غرب
کی می خواهند این غربزده ها این واقعیت را بپذیرند که نوکر غرب شدند
Iran, Islamic Republic of
. دول خارجی همگی اینطوری فکر و عمل میکنند.من حق دارم هرکاری که به میلم انجام بدم ولی تو هیچ حقی نداری برخلاف نظر من انجام بدهی.
Iran, Islamic Republic of
من نمی توانم باور کنم که راهی نیست تا دسترسی به اینستاگرام را قطع کرد . سیستم طوری طراحی گردد که این ترم افزارها را بعنوان یک ویروس شناسایی و تمام دسترسی های داخلی آن قطع شود .
Iran, Islamic Republic of
خاک بر سرشون
Iran, Islamic Republic of
غیر از این از اینستاگرام انتظار دارید کثافت را پخش میکند پاکی را پاک میکند ارشام و ارتین فرشته هستند و در اینستا جایی ندارند
Iran, Islamic Republic of
آهای ف معتمد آریا در کدام سوراخ موش گم شدی که ببینی آرتین و آرشام و...را.؟
رضا
Iran, Islamic Republic of
این کاردشمن نشونه ی ضعف وناتوانی دشمنه در اینجور مواقع باید مردم دشمن رو بشناسن جوونا باید آگاه باشن بااین جور رفتارادشمن خودشو نشون میده....
آرتین حمایتت میکنیم.