پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۱
۱

حواشی تمام نشدنی مالک جدید توئیتر

شنبه ۷ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۳۳
کد مطلب: 817078
ورود عجیب ایلان ماسک به دفتر مرکزی توئیتر از دیروز حواشی زیادی به همراه داشته است.
به گزارش جهان نيوز، خراسان نوشت: هرچند که از مدتی پیش تصمیم ایلان ماسک برای خرید توئیتر و تصاحب آن حاشیه‌های زیادی داشت اما تصمیم نهایی او و ورود عجیبش به دفتر مرکزی این شبکه اجتماعی از دیروز حواشی زیادی به همراه داشته است.

16 فروردین خبری منتشر شد مبنی بر این که ایلان ماسک 9.2 درصد از سهام توئیتر را خریده و این گونه به عضویت هیئت مدیره این غول شبکه اجتماعی درآمده است. پس از این موضوع، کشمکش‌های فراوانی بین او و سهامداران توئیتر بر سر موضوعاتی شکل گرفت که منجر به پیشنهاد کامل خرید توییتر توسط ثروتمندترین فرد جهان شد. او دیروز پس از به‌روزرسانی بیو پروفایل خود به «Chief Twit» به رئیس ارشد این شرکت اشاره کرد و با انتشار پستی، تلویحا نشان داد که اکنون مالک توئیتر است. ماسک با اشتراک گذاری ویدئویی در اکانت توئیتر خود که نشان می‌دهد با یک سینک دستشویی وارد دفتر مرکزی توئیتر می‌شود، در توییتی نوشت: پرنده از قفس آزاد شد. 

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.
https://jahannews.com/vdciyyavvt1azu2.cbct.html
jahannews.com/vdciyyavvt1azu2.cbct.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
وقتی یک فردی توی مصاحبه زنده رادیویی ، ماری جوانا مصرف میکنه خب معلومه که موقع خرید یک شرکت هم سینک و کاسه توالت میبره دفتر آن شرکت ! حالا همین آدم میشه طرفدار آشوبگران ایران و اینترنت میاره برای آنها ::::: ولی خوشم اومد خوب دولت آمریکا را تیغ زد...