جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

چه کسی از بارسلونا، رونالدو را نخواست؟

پنجشنبه ۵ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۰۸
کد مطلب: 816532
با وجود علاقه اسطوره فوتبال برزیل برای ماندن در بارسلونا اما مدیران این باشگاه حاضر به تمدید قرارداد با او نشدند.
چه کسی از بارسلونا، رونالدو را نخواست؟
به گزارش جهان نيوز به نقل از افکار نیوز، رونالدو نازاریو، اسطوره فوتبال برزیل که سابقه ۵ سال حضور در رئال‌مادرید را دارد، قبل از اینکه به این تیم مادریدی بپیوندد، به مدت یکسال در بارسلونا توپ زده است.

او در تنها فصل حضورش در جمع آبی‌اناری‌ها، بهترین گلزن لیگ اسپانیا شد و افتخاراتی همچون قهرمانی جام حذفی، سوپرجام و جام در جام اروپا را کسب کرد.

با این حال، او با اتفاقی عجیب پس از یکسال، بارسلونا را ترک کرد و در سال ۱۹۹۷ به اینترمیلان پیوست و تا سال ۲۰۰۲ در این باشگاه ایتالیایی بازی کرد.


رونالدو در مصاحبه‌ای عنوان کرد که هرگز قصد نداشته بارسلونا را ترک کند و حتی با این تیم بر سر تمدید قرارداد به توافق رسیده بود.

او از تجربه خود با بارسلونا و چگونگی پیوستنش به اینتر گفت: من در پایان فصل با باشگاه برای تمدید قرارداد به توافق رسیدم و سپس راهی اردوی تیم ملی برزیل شدم.

درحالیکه از حضور در بارسلون راضی بودم اما نونز، مدیر وقت باشگاه بارسلونا رابطه خوبی با من نداشت و بعد از ۵ روز با من تماس گرفت و نظرش را در مورد قرارداد تغییر داد.

رونالدو، سرانجام در سال ۱۹۹۷ با قراردادی ۴ میلیون یورویی که در زمان خودش رقمی نجومی بود راهی اینتر شد. با این حال، ستاره برزیلی، بهترین دوران بازی‌اش را در رئال‌مادرید گذراند و در ۱۷۷ بازی برای این تیم، ۱۰۴ به ثمر رساند.
https://jahannews.com/vdcc1eq4i2bqsp8.ala2.html
jahannews.com/vdcc1eq4i2bqsp8.ala2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *