يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

اروپایی ها دچار خودتحریمی از حقیقت شده اند

سه شنبه ۳ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۰۶:۳۵
کد مطلب: 816486
سرلشکر باقری در پیامی خطاب به اروپایی‌ها گفت : در حقیقت این اروپایی‌ها هستند که با در پیش گرفتن مسیر به بن‌بست خورده ارباب‌ خود آمریکا ، دچار عارضه «خودتحریمی از حقیقت» شده‌اند
اروپایی ها دچار خودتحریمی از حقیقت شده اند
به گزارش جهان نيوز به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، رییس ستاد کل نیروهای مسلح در پاسخ به اروپایی ها پیامی صادر کرد.
 
متن پیام رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به شرح زیر است :
 
اتحادیه اروپا ۴ روز پیش به دلیل آنچه که «ارسال پهپادهای بدون سرنشین از ایران به روسیه» نامیده ، نام اینجانب را در فهرست تحریم‌های خود قرار داده است!

پیش‌تر و در ۱۳ آبان ۹۸ نیز وزارت خزانه‌داری آمریکا با گنجاندن نام بنده در فهرست تحریم‌های خود ، دچار چنین خبطی شده بود.

عصبانیت آمریکا و دنباله آن یعنی اتحادیه اروپا البته قابل درک است. از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی را در فهرست تحریم‌ها قرار دادند ، اما نیروهای مسلح ما از این تهدید فرصت ساختند. اگر روزی آن‌ها سیم خاردار هم از رزمندگان ما دریغ می‌کردند ، امروز برای خرید موشک‌های نقطه‌زن و پهپادهای ایرانی ، صف کشیده‌اند.

در حقیقت این اروپایی‌ها هستند که با در پیش گرفتن مسیر به بن‌بست خورده ارباب‌ خود آمریکا ، دچار عارضه «خودتحریمی از حقیقت» شده‌اند.

ما در فارسی ضرب‌المثلی داریم که می‌گوید : کوری عصاکشِ کورِ دگر شده است ، یا به قول انگلیسی‌ها:The blind leading the blind.

اما یک پیشنهاد انسان‌دوستانه به اتحادیه اروپا دارم. از امروز به آن‌ها وکالت می‌دهم در اجرای تحریمی که تدارک دیده‌اند ، مجاز هستند همه اموال و دارایی‌های سرلشکر محمدحسین باقری در بانک‌های سراسر جهان را شناسایی و مصادره و صرف خرید ذغال سنگ برای شهروندان اروپایی کنند. زمستان سختی در پیش است.
https://jahannews.com/vdcaainai49n6y1.k5k4.html
jahannews.com/vdcaainai49n6y1.k5k4.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *