پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 9 May 2024
 
۰
۱

بیش از ۸۰ درصد مردم روسیه به پوتین اعتماد دارند

شنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۱۲
کد مطلب: 816236
تازه‌ترین نظرسنجی‌ها در روسیه نشان می‌دهد بیش از ۸۰ درصد روس‌ها به رئیس‌جمهور این کشور اعتماد دارند و بیش از ۷۰ درصد نیز از عملکرد او رضایت دارند.
چند درصد مردم روسیه به پوتین اعتماد دارند؟
به گزارش جهان نيوز به نقل از خبرگزاری دانشجو، تازه‌ترین نظرسنجی‌ها در روسیه نشان می‌دهد بیش از ۸۰ درصد روس‌ها به رئیس‌جمهور این کشور اعتماد دارند و بیش از ۷۰ درصد نیز از عملکرد او رضایت دارند.
 
تازه‌ترین نظرسنجی «مرکز تحقیقات افکارسنجی روسیه (VCIOM)» نشان می‌دهد بیش از ۸۰ درصد مردم روسیه اعلام کرده‌اند به ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور این کشور اعتماد دارند و بیش از ۷۰ درصد نیز رضایت خود را از عملکرد او در ریاست‌جمهوری اعلام کرده‌اند.
 
بنا بر یافته‌های این نظرسنجی تنها ۱۴ درصد از عملکرد پوتین رضایت نداشته‌اند، درحالی‌که ۷۷ نیز اعلام کرده‌اند از عملکرد رئیس‌جمهور رضایت دارند.
 
۱۶ درصد از افراد شرکت‌کننده در این نظرسنجی نیز گفته‌اند به پوتین اعتماد ندارند. این نظرسنجی از دهم تا شانزدهم اکتبر (۱۸ تا ۲۴ مهر) انجام شده و ۱۶۰۰ نفر بالای ۱۸ سال در این نظرسنجی نظر خود را اعلام کرده‌اند.
 
اوایل اکتبر بنیاد افکارسنجی مستقر در مسکو (FOM) نیز از ۳۰ سپتامبر تا ۲ اکتبر (۸ تا ۱۰ مهر) یک نظرسنجی انجام داد که نتایج آن نیز نشان می‌داد ۸۰ درصد مردم روسیه عملکرد پوتین را مثبت ارزیابی کرده بودند و ۷۸ درصد نیز گفته بودند به ریاست‌جمهوری پوتین اعتماد دارند.
https://jahannews.com/vdcds90j9yt0fx6.2a2y.html
jahannews.com/vdcds90j9yt0fx6.2a2y.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
80% خیلی بالاتر حدود 200%.....!