جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱
۶

فیفا فردا حذف ایران از جام جهانی را بررسی می‌کند

جمعه ۲۹ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۳۰
کد مطلب: 816177
یک منبع خبری در ایتالیا مدعی شده که فدراسیون جهانی فوتبال قصد دارد بحث حذف ایران از جام جهانی ۲۰۲۲ را فردا مورد بررسی قرار دهد.
فیفا فردا حذف ایران از جام جهانی را بررسی می‌کند
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، سایت کالچو مرکاتو در خبری به نقل از یک خبرنگار ایتالیایی به نام جولیو مولا نوشت که «فیفا به طور جدی به حذف تیم ملی ایران از جام جهانی فکر می‌کند».

این سایت مدعی شده که «منابع نزدیک به فیفا به جولیو مولا گفته‌اند با توجه به اتفاقات اخیر، متهم شدن ایران به نقض حقوق بشر و فشار مجامع بین‌المللی، فیفا بحث حذف تیم ملی از حضور در جام جهانی را در جلسه فردا (شنبه) خود مورد بررسی قرار خواهد داد و در صورت رخ دادن چنین اتفاقی، ممکن است که ایتالیا با دریافت وایلد کارت (سهمیه آزاد) به جام جهانی راه پیدا کند».

کالچو مرکاتو می‌نویسد: «با توجه به اهمیت بسیار زیاد موضوع، بررسی فوری آن برای حصول یک نتیجه سریع در درستور کار فیفا قرار دارد. منابع فیفا به کالچو مرکاتو اعلام کرده‌اند که این بحث در شورای فیفا مطرح خواهد شد. اگرچه خیلی نمی‌توان به حضور ایتالیا در جام جهانی خوشبین بود، اما این موضوع مورد بررسی قرار خواهد گرفت».
 
https://jahannews.com/vdchq-n6q23nzzd.tft2.html
jahannews.com/vdchq-n6q23nzzd.tft2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
وقتی خودمان سیاست را با ورزش پیوند می زنیم گریبان خودمان را هم خواهد گرفت .
Iran, Islamic Republic of
ادعای الکی نکن .
رضا
Iran, Islamic Republic of
کاری به مباحث دیگه ندارم اما اوج حقارت فوتبال ایتالیا رو ببین که وقتی به عنوان تیمی که سابقه قهرمانی جهان رو داره عرضه نداشته صعود کنه چند ماهه دنبال حذف غیر ورزشی کشورهای دیگه است که با گدایی وارد جام جهانی بشه
Iran, Islamic Republic of
جام جهان تبدیل به جام اروپایی شده ..
Iran, Islamic Republic of
مدیران فیفا جرأت این کار رو ندارن چون خوب میدونن اونوقت هیچ کشوری حق شرکت در جام جهانی قطر را نخواهد داشت. گرفتین چی شد؟؟
سکینه
Iran, Islamic Republic of
وقتی مردم عادی وحتی قشر‌متوسط نتونن برن ورزشگاه و همین قطر پیزوری که تا قبل ۷۹ هیچی‌نداشتن الان همه چی دارن همون بهتر نریم جام جهانی ابرو ریزی بشه از گروه که هیچ ممکن هست ده تا پانزده گل بخوریم