جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۶
۱

لوکادیا فرشته نجات پرسپولیس در انزلی شد

پنجشنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۰۲
کد مطلب: 816107
تیم پرسپولیس در یک بازی سرد موفق شد تیم ملوان را در انزلی شکست دهد.
لوکادیا فرشته نجات پرسپولیس در انزلی شد
گروه ورزشی جهان نيوز: از سری رقابت‌های هفته دهم لیگ برتر، تیم‌های ملوان و پرسپولیس از ساعت 17 در انزلی به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با برتری یک بر صفر قرمزپوشان به پایان رسید.

در نیمه اول با نتیجه تساوی به پایان رسید. دو تیم در نیمه اول بازی بسیار سردی را از خود به نمایش گذاشتند و موقعیت مناسبی برای گلزنی به دست نیاوردند.

در نیمه دوم هر دو تیم تعویض‌هایی انجام دادند تا روند بازی بهتر شود. در نهایت لوکادیا روی پاس عرضی اسماعیلی فر موفق شد دروازه تیم ملوان را باز کند تا پرسپولیس با برد در این بازی 21 امتیازی شود.

در اواخر بازی درگیری بین مازیار زارع سرمربی ملوان با علی صفایی داور بازی باعث شد تا برای دقایقی بازی دچار تنش شود و به همین خاطر لحظاتی بازی متوقف شد تا در نهایت ملوان نتواند از این بازی خانگی امتیازی کسب کند.

داور: علی صفایی
کمک داوران: محمدرضا منصوری و ایوب غلامزاده

کارت زرد: وحید امیری و علیرضا بیرانوند از پرسپولیس و صادق بارانی، میلاد جهانی و ایمان صادقی از ملوان
کارت قرمز: مازیار زارع سرمربی و بابک پورغلامی مربی ملوان

گل: لوکادیو(پرسپولیس)

ترکیب ملوان: ایمان صادقی، عبدالله حسینی، سعید کریمی، سجاد بازگیر (محمد قادری دقیقه 87)، محسن انبساطی (مسعود کاظمینی دقیقه 60)، مجید عیدی، میلاد جهانی (پدرام قاضی پور دقیقه 73)، محمود مطلق زاده، محمدصادق بارانی (مهدی موقری دقیقه 87)، مهران احمدی (میلاد شعبانلو دقیقه 73) و مهدی مومنی
سرمربی: مازیار زارع

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی گنجی، ولسیانی، وحید امیری (علی نعمتی دقیقه 80)، سینا اسدبیگی (وحدت هنانوف دقیقه 80) ، دانیال اسماعیلی‌فر، کمال کامیابی‌نیا، سعید صادقی، مهدی ترابی (امید عالیشاه دقیقه 71)، سروش رفیعی (دیاباته دقیقه 71) و یورگن لوکادیا (فرشاد فرجی دقیقه 95)
سرمربی: یحیی گل‌محمدی
https://jahannews.com/vdcawina049n661.k5k4.html
jahannews.com/vdcawina049n661.k5k4.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


کیارش راکی
Iran, Islamic Republic of
پرسپولیس عشق بهترین تیم در جهان است....