چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 1 May 2024
 
۰

امنیت کامل در کردستان/ پشت‌ پرده خبرهای دروغ اینترنشنال

چهارشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۵۲
کد مطلب: 815236
معاون استاندار کردستان به رویکرد شبکه‌ اینترنشنال وابسته به عربستان سعودی اشاره کرد و گفت: این رسانه‌ معاند با انتشار خبرهای‌های غلط و عملیات روانی طوری وانمود کرده که در سنندج اتفاقی افتاده درحالی که امنیت کامل در این شهر برقرار است.
امنیت کامل در کردستان/ پشت‌ پرده خبرهای دروغ اینترنشنال
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، مهدی رمضانی ظهر امروز در همایش پرچم‌داران وحدت که در سالن مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تبریک هفته وحدت اظهار داشت: وحدت نظری جزو موارد بسیار مهمی است که باید در نشست‌های تخصصی نخبگان، صاحب‌نظران و اندیشمندان در مورد آن تحقیق و سخنرانی کنند.

وی بر ضرورت وحدت عملی و نمایش آن در شرایط کنونی در جامعه تأکید کرد و افزود: اراده دشمنان اسلام و شیطان این است که بنده خداوند را در زمین به چالش بکشد و قسم‌خورده که بندگان مخلص خداوند را از مسیر حق صراط مستقیم گمراه کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان تصریح کرد: امروز استکبار جهانی، دشمن درجه‌ یک امت پیامبر اکرم(ص) بوده و شیعه و سنی، فلسطین، ایران و عراق هم برایشان تفاوتی ندارد، بنابراین باید به فرمایش مقام معظم رهبری، جهاد تبیین صورت بگیرد.

وی با اشاره به فتنه جدید دشمنان عنوان کرد: اگر امروز صدای حق بلند نشود قطعاً صدای دشمنان در همه‌جا می‌پیچد و همه مردم را تحت تأثیر خود قرار می‌دهد.

رمضانی به رویکرد شبکه‌ اینترنشنال وابسته به عربستان سعودی اشاره کرد و افزود: این رسانه‌ معاند با انتشار خبرهای‌های غلط و عملیات روانی طوری وانمود کرده که مردم جهان فکر می‌کنند در سنندج اتفاقی افتاده درحالی‌که این شهر در امنیت کامل است.

وی به ترور شهید ماموستا برهان عالی و شهید ماموستا شیخ‌الاسلام توسط دشمنان اشاره و اظهار کرد: امروز هر انسان عاقلی می‌داند که اتحاد امت اسلام یک فریضه قرآنی است و نباید اجازه داد فتنه دشمن موجب آشوب در کشور شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان با اشاره به اینکه جمهوری اسلام مقتدر و تأثیرگذار است، یادآور شد: امروز در این شرایط جامعه، همه مردم به ویژه علما رسالت و نقش مهمی بر عهده داشته و باید نگذارند فتنه دشمن بر کشور تاثیر بگذارد.
https://jahannews.com/vdcc1pq4e2bqsi8.ala2.html
jahannews.com/vdcc1pq4e2bqsi8.ala2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *