پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

هلاکت نظامی صهیونیست در عملیات تیراندازی قدس/ بازداشت ۲۸ فلسطینی

يکشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۲۷
کد مطلب: 814840
یک نظامی زن صهیونیست که در عملیات تیراندازی مقاومت فلسطین در قدس اشغالی زخمی شده بود، در اثر شدت جراحات وارده به هلاکت رسید.
هلاکت نظامی صهیونیست در عملیات تیراندازی قدس
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، یک نظامی زن صهیونیست که در عملیات تیراندازی مقاومت فلسطین در قدس اشغالی زخمی شده بود، در اثر شدت جراحات وارده به هلاکت رسید.

منابع عبری امروز یکشنبه گزارش دادند که نوعاً لازار نظامی زن صهیونیست که در عملیات تیراندازی شب گذشته در ایست بازرسی شعفاط در قدس اشغالی زخمی شده بود، کشته شد.

در تحولی دیگر از فلسطین اشغالی، نظامیان اشغالگر صهیونیست از نخستین ساعات بامداد امروز یکشنبه به مناطق مختلف قدس اشغالی یورش برده و دست به بازداشت گسترده فلسطینیان زدند.

به گفته منابع فلسطینی، دست کم ۲۸ نفر در قدس اشغالی به بازداشت نظامیان صهیونیست درآمدند.

از سوی دیگر، وبگاه قدس الاخباریه گزارش داد که ارتش رژیم صهیونیستی صبح امروز در عملیات ترور سه مبارز فلسطینی در جنین ناکام مانده است.

در تحولی دیگر، وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی بار دیگر تهدید به آغاز عملیات نظامی گسترده علیه کرانه باختری کرد.

رسانه‌های عبری اعلام کردند که اومر بارلیو گفته که به آغاز عملیات نظامی گسترده در شمال کرانه باختری نزدیک می‌شویم اما زمان دقیق آن مشخص نیست و اوضاع باید به خوبی بررسی شود و پس از آن تصمیم نهایی گرفته شود.

در تحولی دیگر از اراضی اشغالی، دفتر رسانه‌ای اسرای فلسطینی با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: اعتصاب غذای ۳۰ اسیر فلسطینی برای پانزدهمین روز پیاپی در اعتراض به سیاست بازداشت اداری ادامه دارد.
https://jahannews.com/vdcc00q4x2bqs48.ala2.html
jahannews.com/vdcc00q4x2bqs48.ala2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *