پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۱
۵

روایت دبیرکل اصناف از وقایع دیروز بازار تهران/ ۳۰ نفر می‌خواستند بازار را تعطیل کنند که شکست خوردند

يکشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۲۶
کد مطلب: 814827
کریمی اصفهانی گفت: یک گروه سی، چهل نفره می‌خواست بازار را تعطیل کند اما بازاریان به آنها بی‌اعتنایی کردند و برای آنکه اموالشان به سرقت نرود، مغازه‌هایشان را ساعتی زودتر بستند که اقدام قابل تحسین‌ی بود.
۳۰ نفر به همراه تعدادی سارق می‌خواستند بازار را تعطیل کنند
به گزارش جهان نيوز، احمد کریمی اصفهانی دبیرکل جامعه اسلامی اصناف و بازار در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم با اشاره به وقایع دیروز بازار تهران، گفت: عصر روز گذشته، تعدادی آشوب‌گر با تجمع در خیابان پامنار با شعارهای ساختارشکن به سمت بازار تهران حرکت و از بازاریان خواستند که دست به اعتصاب بزنند اما کسبه بازاریان به آنها بی‌اعتنایی کردند.

وی گفت: روز گذشته وقتی این گروه سی‌، چهل نفره آشوب‌گر قصد ناامن کردن بازار را داشتند، زمینه برای برخی سودجو فراهم‌ شد تا دست به سرقت اموال بازاریان بزنند که البته به نظر می‌رسد برخی از همین از تعداد افرادی که آشوب‌گر بودند، خودشان سارق بودند و قصد داشتند با برهم زدن امنیت بازار، دست به سرقت بزنند.

کریمی‌اصفهانی همچنین گفت: نهایت کاری که این گروه آشوب گر در بازار کردند، آتش زدن دو یا سه سطل آشغال بود؛ پلیس برای رعایت حال کسبه و برای عدم اخلال در فعالیت اقتصادی بازار نمی‌خواست با برخورد قاطع این گروه آشوب‌گر را در بازار متفرق کند که این اقدام پلیس قابل‌تقدیر بازاریان قرار گرفت چون پلیس با یک گاز اشک‌آور می‌توانست همه این سی، چهل نفر با بازداشت کند اما برای رعایت حال بازاریان و مردمی که برای خرید به بازار آمده بودند، این کار را نکرد.


دبیرکل جامعه اسلامی اصناف و بازار، با بیان اینکه، آشوب‌گران و جریان معاند و همچنین پشتیبان اصلی آنها که شخص ترامپ رسماً از آنها حمایت علنی کرده‌ است، نباید چشم طمع به بازار تهران داشته باشند، گفت: عواملی که آشوبگران را هدایت و مدیریت می‌کنند دیروز شکست سختی از بازار تهران دریافت کردند چون این گروه آشوب‌گر با بی‌اعتنایی کامل بازاریان مواجه بودند.

وی با بیان اکنون، تمام بازار تهران شرایط عادی دارد، گفت: عصر روز گذشته، برخی مغازه‌داران عزیز ما برای مقابل با سرقت اموالشان و یا مراقب از اجناس خود، مغازه‌های خود را زودتر از موعد بسته و بازار را ترک کردند که این اقدامشان هوشمندانه و قابل‌تقدیر بود.
https://jahannews.com/vdchikn6q23nz6d.tft2.html
jahannews.com/vdchikn6q23nz6d.tft2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اغتشاشگران یک مشت شکم سیر هستند که معلومه با دلار درآمد دارند و حاضر هستند نون همه رو آجر کنند تا خودشون دلار بگیرن
Iran, Islamic Republic of
من خودم خیلی از نیروی انتظامی ناراحت بودم ولی الان دارم میفهمم چرا بعضی ها همش به این نیرو حمله میکنن تا این نیرو بی اثر بشه و بتونن شهر رو به آتیش بکشن
Iran, Islamic Republic of
خیلی بده که اغتشاشگران به سطل زباله ها که منزل خودشون حساب میشه حمله میکنن
علی
Iran, Islamic Republic of
...تا کی مدارا تا کی مماشات
Iran, Islamic Republic of
....