سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۰
۴

تساوی استقلال مقابل شاگردان نکونام

جمعه ۱۵ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۲۰
کد مطلب: 814611
تیم فوتبال استقلال که یکی از مدعیان قهرمانی در فصل بیست و دوم لیگ برتر است، دیدار هشتم خود در این دوره را برابر فولاد خوزستان با تساوی خانگی به پایان برد تا به رقیبش روحیه بدهد!
تساوی استقلال مقابل شاگردان نکونام
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، دیدار تیم های فوتبال استقلال و فولاد در هفته هشتم بیست و دومین دوره رقابتهای لیگ برتر از ساعت ۱۷ امروز جمعه در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی برگزار شد که این دیدار با تساوی یک به یک به پایان رسید. مجید علیاری(۱۶) برای فولاد و محمد محبی(۶۱) برای استقلال گل زدند.

استقلال در این دیدار با ترکیب سید حسین حسینی، رافائل سیلوا، محمد حسین مرادمند، کوین یامگا، جعفر سلمانی(۴۶ ابوالفضل جلالی)، روزبه چشمی(۷۵ سعید مهری)، مهدی مهدی‌پور، آرش رضاوند(۷۵ زبیرنیک نفس)، محمد محبی، مهدی قایدی(۷۵ رضا میرزایی) و پیمان بابایی (۸۵ سجاد شهباززاده) به میدان رفت. 

ترکیب ابتدایی استقلال در دیدار برابر فولاد 
شاگردان ساپینتو که سرمربی خود را به دلیل محرومیت روی سکوها می دیدند اکثر زمان نیمه اول را در اختیار داشتند اما این فولاد بود که زهردارتر کار کرد و در دقیقه ۱۸ روی غفلت مدافعان آبی این مجید علیاری بود که با ضربه سر دروازه میزبان را باز کرد. 
بعد از این گل آبی پوشان فرصت هایی را روی دروازه فولاد ایجاد کردند اما نتوانستند به گل برسند. پیمان بابایی خطرناک ترین بازیکن استقلال در نیمه اول بود که دو بار دروازه فولاد را با خطر مواجه کرد و یک بار توپ را به تیر عمودی دروازه زد.

مهدی قایدی تلاش زیادی کرد تا برای تیمش گلزنی کند اما موفق نبود و تعویض شد
استقلال در نیمه دوم با به میدان فرستادن ابوالفضل جلالی سعی در هجومی بازی کردن داشت و به همین خواسته هم رسید تا دقایق ابتدایی این نیمه فشار زیادی روی دروازه فولاد وارد کرد که در دقیقه ۵۵ تا آستانه رسیدن به گل هم پیش رفتند اما دفاع چند لایه تیم اهوازی اجازه این کار را به آبی های تهران نداد.

چند دقیقه بعد شهاب گردان که درون دروازه فولاد جانشین کریستوفر کنت شده بود، اشتباه عجیبی را مرتکب شد و هنگام خروج سایه توپ را زد تا در یک رفت و برگشت توپ مقابل پای محمد محبی بیفتد و او هم دروازه خالی را باز کند تا کار به تساوی بکشد.

استقلالی ها در دقیقه ۷۵ سه تعویض همزمان انجام دادند که یکی از آنها رضا میرزایی بود. این بازیکن در همان توپ اولی که دریافت کرد وارد محوطه جریمه فولاد شد و روی شارژ بازیکن فولاد سرنگون شد اما حاج ملک داور این دیدار نه تنها اعتقادی به خطای پنالتی نداشت بلکه به دلیل تمارض یک کارت زرد هم به مهاجم استقلال نشان داد.

رضا میرزایی در دقیقه ۸۰ بازهم در محوطه جریمه فولاد سرنگون شد و در حالی که بازیکنان استقلال اعتقاد به پنالتی داشتند و اعتراض شدیدی به تصمیم داور داشتند، حاج ملک اعلام ضربه کرنر کرد تا همچنان آبی ها برای رسیدن به گل برتری تلاش کنند.
در دقایق پایانی فشار استقلال برای رسیدن به گل بیشتر شد و فولاد دل به ضد حملات بسته بود اما در نهایت توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد تا استقلال که هم امتیاز پرسپولیس بود قبل از دیدار این تیم با سپاهان به سرخپوشان روحیه بدهد و دو امتیاز خانگی را هم از دست بدهد و منتظر نتیجه دیدار حساس اصفهان باشد.

استقلال با این تساوی ۱۵ امتیازی شد و فولاد خوزستان هم ۱۱ امتیازی شد.
https://jahannews.com/vdciz5avzt1azq2.cbct.html
jahannews.com/vdciz5avzt1azq2.cbct.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


طرفدار ماشین سازی تبریز
Iran, Islamic Republic of
کاملا سر استقلال رو داور برید! عجیب بود تصمیمات داور از ایشون باید پرسید تعریف پنالتی چیست!؟ دو پنالتی مسلم به نفع استقلال نگرفت...این بازی استقلال یکی از زیباترین بازیهای استقلال در سالهای اخیر بود...
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
کاملا مشخص بود که داور بازی و درآورد
سید
Iran, Islamic Republic of
آقای نکونام چی شد اون فریاد های بعد از بازی که فوتبال پاک نیست و از این حرف ها ....؟!