جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

دیدار سردار اشتری با آیت الله مکارم شیرازی

جمعه ۱۵ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۰۰
کد مطلب: 814584
باید صف کسانی که به گرانی‌ها و مشکلات اقتصادی اعتراض دارند از صف افراد شرور که در پی آشوب و ناامنی در کشور هستند، جدا گردد.
دیدار سردار اشتری با آیت الله مکارم شیرازی
به گزارش جهان نيوز به نقل از خبرگزاری حوزه، آیت الله مکارم شیرازی در دیدار با سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی کشور از تلاش‌های این نیرو قدردانی کرد و گفت: نیروی انتظامی به خوبی توانسته در برابر ناامنی‌ها در میدان حضور پیدا کند.

ایشان با اشاره به حوادث اخیر، سه عامل دشمنان خارجی، فضای مجازیِ رها و مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را از علل اصلی دانست و افزود: تا زمانی که این عوامل باشد، احتمال آشوب وجود دارد، چرا که دشمنان خارجی همیشه در پی ضربه‌زدن به نظام اسلامی هستند و مشکلات اقتصادی نیز بهانه به دست آن‌ها می‌دهد.

آیت الله مکارم شیرازی تأکید کرد: باید صف کسانی که به گرانی‌ها و مشکلات اقتصادی اعتراض دارند از صف افراد شرور که در پی آشوب و ناامنی در کشور هستند، جدا شود.

ایشان با اشاره به مرگ خانم امینی بیان کرد: لازم بود نیروی انتظامی و دیگر نهادهای ذی‌ربط گزارش جدی و فوری از تحقیقات خود ارائه می‌دادند تا جلوی این بهانه ها گرفته شود.

آیت الله مکارم حضور پرشور مردم در راهپیمایی‌ها را بیانگر مخالفت آنان با این گونه اغتشاشات و جریانات دانست و افزود: معاندین نظام و کشور با تحریک احساسات جوانان و تعرض و ایجاد ناامنی، آتش زدن آمبولانس، غارت و تخریب اموال و کشتن مردم بی‌گناه، خودشان را رسوا کردند و چهره‌ی واقعی آن‌ها برای مردم آشکار شد.

ایشان با اشاره به مسأله حجاب در کشور، اکثریت مردم را پای‌بند به حجاب و عفاف دانست.
ایشان همچنین با تأکید بر شفاف‌سازی مسائل اقتصادی توسط دولت افزود: دولت باید نسبت به سامان‌دادن مشکلات اقتصادی و گرانی اقدام جدی نماید.
 
https://jahannews.com/vdch6kn6k23nzmd.tft2.html
jahannews.com/vdch6kn6k23nzmd.tft2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *