جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

عرضه محصولات گروه سایپا بدون قرعه‌کشی در سایت فروش اینترنتی

پنجشنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۵۶
کد مطلب: 814549
فروش فوری و فوق العاده عادی و طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت برای 5 محصول گروه خودروسازی سایپا از ساعت 11 روز پنج‌‌شنبه 14 مهرماه آغاز می‌شود.
عرضه محصولات گروه سایپا بدون قرعه‌کشی در سایت فروش اینترنتی
به گزارش جهان نيوز به نقل از سایپا نیوز، گروه خودروسازی سایپا، ‌فروش فوق العاده 5 محصول شاهین، سایپا 151، کوییک پلاس با گیربکس اتوماتیک، کوییک.آر با گیربکس اتوماتیک با موعد تحویل 30 روزه و کوییک.آر با گیربکس معمولی با موعد تحویل 90 روزه را آغاز می‌کند و این ثبت‌نام تا تکمیل ظرفیت محصولات از طریق سامانه فروش اینترنتی سایپا ادامه خواهد داشت.

همچنین شرایط پیش فروش یکساله عادی و طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت را نیز برای 8 محصول شاهین، ساینا.اس، کوییک.اس، کوییک پلاس با گیربکس اتوماتیک، کوییک با گیربکس معمولی، کوییک.آر با گیربکس اتوماتیک، کوییک.آر با گیربکس معمولی و سایپا 151با موعد تحویل دی ماه سال جاری الی "اردیبهشت ماه" 1402 آغاز می کند.

گفتنی است در این طرح، فروش محصولات اعم از فروش فوق العاده و پیش فروش بدون محدودیت قرعه کشی تا تكميل ظرفيت جهت ثبت نام انجام خواهد شد. این طرح فروش برای خودروهای طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت جهت پيش ثبت نام فعال است.

همچنین در این طرح فروش محدودیت عدم وجود ثبت نام و صدور فاکتور در فروش فوق العاده برای خودروهای کوییک پلاس با گیربکس اتوماتیک، کوییک.آر با گیربکس اتوماتیک و کوییک.آر با گیربکس معمولی به 18 ماه و برای سایر محصولات محدودیت مذکور وجود ندارد.

ضمنا محدودیت پلاک انتظامی در تمامی روش های فروش(فوق العاده و پیش فروش) و همه محصولات اجرا نخواهد شد.

متقاضیان محترم می توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی https://saipa.iranecar.com نسبت به ثبت‌نام و تکمیل فرآیند خرید خودرو در طرح مذکور شرکت کنند.
 
https://jahannews.com/vdci55av3t1azw2.cbct.html
jahannews.com/vdci55av3t1azw2.cbct.html
برچسب ها: رپورتاژ
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *