کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بسیجی مدافع امنیت به شهادت رسید +جزئیات

14 مهر 1401 ساعت 0:04

بسیجی مدافع امنیت، پوریا احمدی که چندی پیش در اغتشاشات تهران مجروح شده بود، روز گذشته به شهادت رسید.


به گزارش جهان نیوز به نقل از تسنیم، یکی دیگر از بسیجیان مدافع امنیت کشور در اغتشاشات اخیر به شهادت رسید. بسیجی پوریا احمدی که در روز 30 شهریور ماه امسال در جریان اغتشاشات در منطقه پیروزی تهران بر اثر اصابت ضربات متعدد چاقوی آشوبگران مجروح شده بود، بعد از گذشت چند روز، روز گذشته در بیمارستان بخاطر شدت جراحات به شهادت رسید.

شهید احمدی یکی از بسیجیانی تهرانی بود که برای آرام کردن ناهنجاری‌های شهر ناشی از قانون شکنی اغتشاشگران در منطقه پیروزی حضور پیدا کرده بود که مورد حملات وحشیانه اوباش در درگیری قرار گرفت و بر اثر صابت 9 ضربه چاقو بشدت مجروح شد. اما درمان‌های پزشکی موثر واقع نشده و او بعد از حدود دو هفته عصر روز12 مهرماه 1401 در بیمارستان به شهادت رسید.

بسیجی شهید پوریا احمدی متولد 1357 است. او دارای شغل آزاد بود و دو دختر 16 و 9 ساله دارد. بعد از شهید حسین تقی پور که در منطقه تهرانپارس مجروح شده و به شهادت رسید، شهید احمدی دومین شهید بسیجی مدافع امنیت در تهران طی اغتشاشات اخیر است.
مراسم وداع با پیکر مطهر این شهید مدافع امنیت، ساعت 16 فردا؛ پنجشنبه 14 مهرماه در معراج شهدای تهران برگزار خواهد شد.

همچنین مراسم تشییع پیکر مطهر شهید پوریا احمدی، روز جمعه 15 مهرماه 1401 در تهران برگزار خواهد شد. این مرایم از ساعت 10 صبح در میدان امام حسین(ع) آغاز شده و تا میدان شهدا ادامه خواهد داشت. پیکر مطهر شهید پس از تشییع جهت انجام مراسم خاکسپاری به گلزار شهدای بهشت زهرا(س) منتقل می‌شود.


کد مطلب: 814460

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/814460/بسیجی-مدافع-امنیت-شهادت-رسید-جزئیات

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com