پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۲
۳

ترور سلیمانی ارزشش را نداشت/ قاآنی راهش را ادامه داد+فیلم

دوشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۱۴
کد مطلب: 814270
جان کری، وزیر خارجه سابق آمریکا، طی مصاحبه‌ای رسانه‌ای دلیل خودداری دولت‌های قبل از ترامپ از ترور حاج قاسم را توضیح داد و گفت جانشین شهید سلیمانی هم با همان تعهد، راه او را ادامه خواهد داد.
جان کری: ترور سلیمانی ارزشش را نداشت
به گزارش جهان نيوز، شبکه‌ی خبری آمریکایی «ام‌اس‌ان‌بی‌سی» ۹ ژانویه ۲۰۲۰ (۱۹ دی‌ماه ۱۳۹۸)، یک هفته پس از ترور سردار سلیمانی گزارش ویژه‌ای درباره‌ی بحران داخلی در آمریکا در حوزه‌ی امور ایران پس از این ترور پخش کرد. این گزارش ویژه در قالب برنامه‌ی «حرف آخر» با اجرای «لارنس اودانل» ارائه شد. اودانل مجری، بازیگر و کارشناس سیاسی کارکشته‌ای است که از سال ۲۰۱۰ تا کنون «حرف آخر» را روی آنتن برده است. در قسمت مذکور از این برنامه، «جان کری» وزیر خارجه‌ی آمریکا در دولت باراک اوباما، به صورت آنلاین حاضر شد و درباره‌ی ترور سردار سلیمانی اظهارنظر کرد.
 
جان کری: ترور سلیمانی ارزشش را نداشت/ جانشین سلیمانی راه او را ادامه خواهد داد +عکس و فیلم
«لارنس اودانل» مجری کارکشته‌ی شبکه‌ی «ام‌اس‌ان‌بی‌سی» آمریکاست که بیش از ده سال است برنامه‌ی «حرف آخر» را روی آنتن می‌برد.

اودانل از کری پرسید آیا غیر از دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکاییِ دیگری نیز به ترور سلیمانی فکر کرده بود؟ کری جواب داد که چندین دولت آمریکا ترور او را بررسی کرده بودند، اما هر بار چنین تصمیم‌گیری می‌شد که هزینه‌های این کار بسیار بیش‌تر از نتایج آن است. اکنون نیز چنین تحلیلی پابرجاست. در واقع، جانشین سردار سلیمانی در کم‌تر از ۲۴ ساعت منصوب شد و به نظر می‌رسد او هم به اندازه‌ی سلیمانی متعهد و مسئولیت‌پذیر باشد. کری اذعان کرد ترور سردار سلیمانی نه‌تنها مشکلات آمریکا را کم‌تر نکرد، بلکه چه‌بسا بر آن‌ها افزود.
 
جان کری: ترور سلیمانی ارزشش را نداشت/ جانشین سلیمانی راه او را ادامه خواهد داد +عکس و فیلم
«جان کری» وزیر خارجه‌ی آمریکا در دولت باراک اوباما، بود. 

 
بخشی از مصاحبه‌ی «جان کاری» وزیر خارجه‌ی سابق آمریکا با شبکه‌ی «ام‌اس‌ان‌بی‌سی» درباره‌ی ترور شهید سلیمانی توسط دولت دونالد ترامپ را ببینید:

فیلم
https://jahannews.com/vdcjaxeoyuqev8z.fsfu.html
jahannews.com/vdcjaxeoyuqev8z.fsfu.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
ریفیق فابریک ظریفه!!!
خط ایا
United States
کری بالاخره فهمیدی . یانکی ها باید برید بمیرید. این راه تا نابودی ظالمین ادامه دارد .
Iran, Islamic Republic of
ترور سردار سلیمانی خون تازه به رگهای انقلاب تزریق کرد و باعت اتحاد وبیداری بیشتر مردم و مسلمانان شد!،این چیزی است که دشمنان ما نمی فهمند!.:بکشید ما را ملت ما بیدارتر میشوند".