جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۲

ماشین‌های خاک گرفته ٨ میلیاردی در گمرک

دوشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۲۹
کد مطلب: 814143
این خودروی خاک گرفته یکی از ۴۰ دستگاه پورشه ماکانی است که از سال ۱۳۹۷ در انبارهای گمرک ایران اجازه واردات به کشور را پیدا نکردند.
ماشین‌های خاک گرفته ٨ میلیاردی در گمرک
به گزارش جهان نيوز، ۴۰ دستگاه پورشه ماکان ۸ میلیارد تومانی مهمترین خودروهای مزایده پیش رو برای ماشین های مانده در انبارهای گمرک هستند.

بر اساس گزارش خراسان، این خودروی خاک گرفته یکی از ۴۰ دستگاه پورشه ماکانی است که از سال ۱۳۹۷ در انبارهای گمرک ایران اجازه واردات به کشور را پیدا نکردند. حالا این خودرو یکی از ۱۳۰۰ خودروی لوکسی است که با قیمت پایه شش میلیارد و 700 میلیون به مزایده گذاشته شده است. 

بر اساس اعلام مسئولان برگزاری مزایده مثل همه دیگر خودروها به صورت رویت چشمی واگذار می‌شود و خریدار تضمینی درباره سلامت فنی خودروها دریافت نمی کند و برای حرکت کردن باید ماشین ها را یک تعمیر اساسی کند. گفته می‌شود این خودروهای مدل ۲۰۱۷ قیمتی حدود ۸ تا ۹ میلیارد تومان در بازار دارند.کاربری نوشت:«باید به جای این که این خودروها رو به مزایده بذارن، نابود کنن تا دیگه کسی هوس آوردن ماشین قاچاق نکنه و بازدارندگی داشته باشه.»

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.
https://jahannews.com/vdci55avpt1azz2.cbct.html
jahannews.com/vdci55avpt1azz2.cbct.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
نميخواين بدين به ما ، بفروشيم خونه بخريم 😔
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
....